فیفا برای جذب مسی به کمک الهلال آمد

فیفا برای جذب مسی به کمک الهلال آمد
الهلال با پیشنهادات وسوسه کننده به دنبال شکار مسی هستند. البته یک مانع بزرگ پیش روی باشگاه الهلال وجود داشت که با مجوز فیفا این مانع برداشته شد.

به گزارش نجواخبر، باشگاه الهلال عربستان از ماه گذشته به دنبال جذب لیونل مسی ابر ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن است. الهلال با پیشنهادات وسوسه کننده به دنبال شکار مسی هستند. البته یک مانع بزرگ پیش روی باشگاه الهلال وجود داشت که با مجوز فیفا این مانع برداشته شد.

پنجره نقل و انتقالات الهلال پیش از این از سوی فیفا به دلیل بدهی بسته شده بود و این باشگاه عربستانی نمی‌توانست با مسی قرارداد امضا کند.

با صدور حکم فیفا پنجره نقل و انتقالات الهلال شب گذشته باز شد تا شاید شرایط ورود مسی به این باشگاه عربستانی هموار شود. البته باشگاه بارسلونا هم به دنبال برگرداندن اسطوره آرژانتینی است.

طبق گزارش‌های رسیده مسی هفته گذشته حاضر به تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن نشد و این تصمیم اسطوره آرژانتینی باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها درباره آینده اش بیشتر شود.

در صورت انتقال مسی به الهلال شاهد دوئل مجدد مسی با رونالدو خواهیم بود. ابرستاره پرتغالی ماه گذشته با قراردادی نجومی به النصر رقیب سنتی الهلال پیوست.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15511

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.