عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با نجوا خبر:

«خاندوزی» در معرض استیضاح

«خاندوزی» در معرض استیضاح
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تصمیم مجلس برای استیضاح خاندوزی خبرداد.

احسان ارکانی با اعلام اینکه محمد حسن آصفری نماینده اراک به شدت به دنبال استیضاح خاندوزی وزیر اقتصاد است، به خبرنگار نجوا خبر گفت: آصفری استیضاح را روی سایت بارگذاری کرده و تعداد امضاهای استیضاح نیز قابل توجه است.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس منتظر تغییرات اساسی در جهتِ رفع مشکلات اقتصادی کشور هستند گفت: اگر اصلاحات سریع و تأثیرگذار اتفاق نیفتد، بی شک در قالب نظر جمعی نمایندگان مجلس، استیضاح خاندوزی اتفاق خواهد افتاد.

نماینده نیشابور با تاکید بر اینکه تصمیم نهایی با رئیس مجلس است که در خصوص استیضاح وزرای اقتصادی از جمله خاندوزی تصمیم گیری کند گفت: نمایندگان بر استیضاح خاندوزی و تیم اقتصادی دولت اصرار دارند اما با نظر رئیس مجلس استیضاح اعلام وصول می‌شود

وی با یادآوری اینکه احسان خاندوزی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم بوده گفت: خاندوزی با سایر نمایندگان همکار بود، اما امروز وزیر جوانی در دولت سیزدهم است و جایگاهش تغییر کرده است.

ارکانی با اعلام اینکه یک زمان خاندوزی در قوه مقننه و امروز در قوه مجریه است گفت: زمانی که خاندوزی در قوه مقننه بود، در جایگاه قانونگذاری و نظارت قرار داشت، در حالی که امروز در جایگاه اجرا قرار دارد و می‌بایست عملکرد او زیر نقد مجلس باشد.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس به وظیفه خود عمل می‌کنند گفت: نمایندگان در برابر مردم مسئول هستند و به عنوان وکیل و نماینده مجلس باید از منافع موکلان خود یعنی مردمی که به آنها رأی داده‌اند، دفاع کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به آشفته بازار اقتصادی گفت: بازار رها شده و دولت نمی‌تواند این تورم و گرانی را کنترل کند. دلار به ۴۵ هزار تومان و سکه به ۲۵ میلیون تومان رسیده و بقیه کالاها نیز در مسیر گرانی قرار دارد، با این شرایط دلیلی برای تأخیر در استیضاح وجود ندارد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15573

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب