آیا نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برگزار می‌شود؟

آیا نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برگزار می‌شود؟
عضو شورای شهر تهران گفت: از دست اندرکاران نمایشگاه کتاب می‌خواهیم که مسئله برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب را بررسی کنند، وقتی نمایشگاه صنعت نفت در شهر آفتاب برگزار می‌شود حتما می‌توان نمایشگاه کتاب را نیز برگزار کرد.

به گزارش نجوا خبر، مهدی عباسی عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور گفت: نمایشگاه موتورسیکلت با موفقیت در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شد و در روز آخر 200 هزار نفر بازدید کننده به این نمایشگاه مراجعه کردند.

وی ادامه داد: نمایشگاه موتورسیکلت جزو نمایشگاه‌های پر مخاطب بود و همچنین شهر آفتاب تفاهم‌نامه‌ای را برای برگزاری نمایشگاه صنعت نفت منعقد کرده است که نیازهای نمایشگاه صنعت نفت با نمایشگاه کتاب برابری می‌کند.

عباسی گفت: از دست اندرکاران نمایشگاه کتاب می‌خواهیم که مسئله برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب را بررسی کنند، وقتی نمایشگاه صنعت نفت در شهر آفتاب برگزار می‌شود حتما می‌توان نمایشگاه کتاب را نیز برگزار کرد.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این تذکر گفت که این پیام ما به وزارت ارشاد اینگونه منعکس نمی‌شود و لازم است که کمیسیون فرهنگی به میدان بیاید و با مسئولان وزارت ارشاد و نمایشگاه کتاب جلسه بگذارد و اگر لازم باشد نیز من ورود می‌کنم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15588

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب