وضعیت بحرانی جاده چالوس در پی ریزش بهمن +جزئیات

وضعیت بحرانی جاده چالوس در پی ریزش بهمن +جزئیات
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز از ریزش بهمن در ۲۰ نقطه محور کرج- چالوس خبر داد و گفت: علی‌رغم پاکسازی نقاط ریزشی با هدف حفظ ایمنی کاربران جاده‌ای این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش نجواخبر،حمید پرورشی، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز روز چهارشنبه «۱۲ بهمن ۱۴۰۱» اظهار کرد: از بامداد روز دوشنبه، ۱۰ بهمن‌ماه، شاهد بارش برف در محور کرج- چالوس بودیم.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز گفت: براساس هشدار هواشناسی تمام نیروهای راهداری از همان ساعت اولیه شروع بارش در آماده‌باش کامل بودند تا در صورت نیاز به کاربران جاده‌ای خدمت‌رسانی کنند.
این مسئول گفت: به دلیل شدت بارش به ویژه در محورهای کوهستانی مثل محور کرج- چالوس و جاده طالقان شاهد ریزش بهمن بودیم و به همین علت محور کرج- چالوس از دیروز بعد از ظهر مسدود شد.

پرورشی با اشاره به اینکه از زمان شروع بارش‌ها تاکنون در ۲۰ نقطه محور کرج- چالوس شاهد ریزش بهمن بودیم، گفت: در حال حاضر نقاط ریزش بهمن توسط نیروهای راهداری استان پاکسازی شده اما باتوجه به احتمال وقوع دوباره بهمن و شدت بارش‌ها در حوزه استحفاظی راهداری مازنداران با هماهنگی پلیس‌ راه و با هدف حفظ ایمنی کاربران جاده‌ای این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است.
معاون راهداری البرز ابراز کرد: در این بازه زمانی در جاده طالقان نیز حدود پنج نقطه درگیر ریزش بهمن شد که بلافاصله اقدامات لازم برای پاکسازی و بازگشایی انجام و در حال حاضر تردد در این مسیر جریان دارد.
او در پایان یادآورشد: هنگام بارش باران و برف اقدامات اجرایی برای برف‌روبی، نمک‌پاشی و رفع انسداد راه‌ها با محوریت راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و راه‌های روستایی انجام می‌شود که طی بارش‌های اخیر هم اقدامات صورت گرفته با این اولویت درحال انجام است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15630

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب