حرف‌های بیرانوند در مورد اخراج/ پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد

حرف‌های بیرانوند در مورد اخراج/ پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم از بازیکنان بزرگی برخوردار است و همین خیلی ها را ناراحت کرده است.

به گزارش نجوا خبر، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس پس از تساوی مقابل آلومینیوم در مورد اخراج خود در این مسابقه اظهار داشت: اتفاقاتی برای پرسپولیس می‌افتد که همه می‌بینید. در این بازی دو پنالتی برای ما نگرفتند. از داور یک سؤال می‌کنم؛ آقای داور پنالتی روی مهدی ترابی را چرا نمی‌گیری؟

بیرانوند ادامه داد : مگر چنین چیزی می‌شود که من به خاطر آفساید حریف اخراج شوم. متأسفانه داور در آن صحنه دچار اشتباه شد.

وی افزود: چند سال است خاص بودن پرسپولیس برای همه ثابت شده و دوست ندارند قهرمان شود. پرسپولیس از بازیکنان بزرگی برخوردار است و همین خیلی‌ها را ناراحت کرده است.

بیرانوند خاطر نشان کرد: آقای تاج ماجرای ویدئوچک را تمام کنید. از وقتی گفته‌اند که VAR در فوتبال ایران نیست، دست داوران باز شده و خیالشان هم نیست. فوقش می‌گویند ویدئوچک نیست و داوران اروپایی هم با وجود این سیستم اشتباه می‌کنند. خواهش می‌کنم دیگر اسم VAR را نیاورید. این سیستم به ایران نمی‌آید

وی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس باور دارند که می‌خواهند تیمی خاص را قهرمان کنند بیان داشت : از پرسپولیس‌ خاص‌تر پیدا نمی‌کنید. اصلا بحث قهرمان شدن یک تیم خاص نیست، فقط یک تیم خاص وجود دارد و آن هم پرسپولیس است. همه فشارها اکنون روی تیم ما است و اتفاقاتی می‌افتد. برای من خیلی جالب شده، تیم‌های دیگر باید به حدی جلوی پرسپولیس خوب کار کنند تا دیده شوند

بیراوند افزود: چقدر از حضور هواداران در این بازی خوشحال بودم و انرژی گرفتم. حس خوبی داشتم که یار دوازهم پشت پرسپولیس است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15681

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب