مدافع استقلال:

از اشتباه علیرضا رضایی تا ناداروی!/ آخر فصل نتیجه می‌گیریم

از اشتباه علیرضا رضایی تا ناداروی!/ آخر فصل نتیجه می‌گیریم
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: در جاهایی مخصوصا در نیم فصل دوم، یک سوت اشتباه می تواند سرنوشت یک تیم را عوض کند.

به گزارش نجوا خبر، عارف غلامی مدافع استقلال پس از پیروزی این تیم مقابل مس کرمان، اظهار داشت: دو بازی پشت سر هم نتیجه دلخواه گرفتیم. هدفی برای تیم مشخص کردیم. انشاالله در آخر فصل به این هدف برسیم. از اول فصل تصمیم گرفته بودیم خیلی در مورد مسائل حاشیه‌ای صحبت نکنیم و تمرکزمان روی بازی‌ها باشد.

وی در خصوص عملکرد داوری افزود: واقعا در جاهایی مخصوصا در نیم فصل دوم، یک سوت اشتباه می‌تواند سرنوشت یک تیم را عوض کند. نمی‌دانم چرا بیشتر این اتفاقات از اول فصل تا الان برای استقلال رخ داده است. امروز امکان داشت همین صحنه‌ها روی نتیجه بازی تأثیر بگذارد.

غلامی در خصوص اشتباه علیرضا رضایی دروازه‌بان تیم بیان داشت: رضایی جوان است وخیلی وقت بود از شرایط بازی دور بود. برای هر بازیکن حرفه‌ای در دنیا این اتفاق می‌افتد. مخصوص در پست دروازه‌بانی که سخت ترین پست فوتبال است. این اتفاقات برای همه می‌افتد. از هواداران عزیزمان انتظار دارم و خواهش می‌کنم این جوان و بازیکن خوب را حمایت کنند.

وی ادامه داد: کل مجموعه تیم‌مان تا آخر فصل برای کسب نتیجه دلخواه به حمایت هواداران نیاز داریم. رضایی هم سال گذشته شایستگی های خودش را نشان داده، کمک کنیم و دست به دست هم بدهیم که به شرایط خوب خودش برگردد.

مدافع استقلال در مورد حواشی انتهای بازی تصریح کرد: روی نیمکت ما خیلی حساسیت ایجاد شده است. حساسیت‌های زیادی به وجود آمده، هر هفته اذیت می‌کنند و اتفاقات عجیب و غریب پیش می‌آید. مربی ما حالت هیجانی دارد و فکر نمی‌کنم این چیز بدی باشد که هر هفته زوم باشند. خبر بزنند و فیلم بگیرند.

غلامی در پایان گفت: امیدوارم اشتباه‌های داوران روی بازی‌ها تأثیرگذار نشود. کمیته داوران هم دقت بیشتری بکند. داوران ما بی غرض هستند اما VAR نداریم و امیدوارم داوران به گونه‌ای سوت بزنند که حق هیچ تیمی ضایع نشود. نمی‌خواهیم به سود ما قضاوت کنند .

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15722

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب