مردم وفاداری را ثابت کردند حالا دولت باید وفای به عهد کند

مردم وفاداری را ثابت کردند حالا دولت باید وفای به عهد کند
دولت انقلابی بایستی وفای به عهد کند و ملت بزرگ ایران را به جایگاه واقعی و در خور شان ایرانیان برساند.

راهپیمایی 22 بهمن امسال، باشکوهتر از همیشه برگزار شد. مردم آمدند، بیشتر و انبوه تر از همیشه هم آمدند. در مقابل دوربین های خبرنگار خارجی و داخلی، صفوف به هم فشرده مردم از قشرهای مختلف، خودنمایی می‌کرد. مردم با حضور خود وفاداری به نظام و انقلاب و رهبری را ثابت کردند. ثابت کردند که علیرغم مشکلات و کاستی‌ها سر اصول ایستاده‌اند و به نظام اسلامی از جان و دل وفادارند.

این حضور میلیونی نقشه های دشمنان را از راست و چپ نقش بر آب کرد. دشمنان به چشم دیدند که هرگز نمی‌توانند در این صفوف تنگ، فاصله بیندازند و تمام محاسباتشان غلط از کار درآمد! حضور مردم، وفاداری به نظام و رهبری را ثابت کرد؛ مردم ایستادگی و انقلابی گری را ثابت کردند و حالا نوبت دولت است که بیش از همیشه به فکر اسایش رفاه و معیشت اقتصادی مردم باشد.

دولت انقلابی بایستی وفای به عهد کند و ملت بزرگ ایران را به جایگاه واقعی و در خور شان ایرانیان برساند. مردم بزرگ و شریف ایران زمین لایق بهترینها هستند. کار و خدمت برای این مردم وفادار روز و شب نمی‌شناسد در کجای دنیا چنین مردم وفاداری به چشم می‌بینید؟ کجای دنیا مردمانشان با انبوهی از مشکلات ریز و درشت اقتصادی، شیطنت‌ها و تبلیعات فریبنده، برای جشن پیروزی انقلاب خود چنین حماسه‌ای بزرگ خلق می‌کنند؟

این مردم سزاور خدمت و بزرگی هستند. این مردم بار دیگر نه در شعار بلکه در عمل سیلی محکمی بر دهان اپوزیسیون و منافقین خوش خیال زدند. دولت و مجلس باید برای زندگی و اسایش این مردم، بیش از همیشه تلاش کنند. قطع به یقین دولت انقلابی تا کنون نیز دستاوردهای مهمی برای ایران عزیز داشته است اما این کافی نیست همانطور که به امنیت و اقتدار نطامی خود می‌بالیم در اقتصاد هم کارهایی باید صورت بگیرد.

تیم اقتصادی دولت نیازمند ترمیم و تغییر است. وزرا و مدیران ناکاربلد باید بروند و جای خود را به نیروهای انقلابی و جهادی بدهند. نیروهایی که با تمام قدرت با فساد بجنگند و رفاه مردم را تأمین کنند. نیروهایی که سر زندگی شرافتمندانه مردم با هیچ کس و هیچ چیز مماشات نکنند. در یک کلام، بیست و دوم بهمن، روز کار مردم بود آمدند وفاداری خود را ثابت کردند به جهانیان ثابت کردند شیطنت‌ها و فتنه های ایجاد شده را بر نمی‌تابند.

مردم ثابت کردند که امنیت ملی، صیانت از پرچم جمهوری اسلامی، تمکین از منویات رهبری و اقتدار ایران عزیز را از جان عزیز تر دارند و تا آخر پای کار این انقلاب ایستاده‌اند

مرتضی بلوکی- کارشناس رسانه

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15847

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.