ادعای سخنگوی شورای شهر: بارش برف شهرداری تهران را غافلگیر نکرده است

ادعای سخنگوی شورای شهر: بارش برف شهرداری تهران را غافلگیر نکرده است
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نباید اقدامات شهرداری تهران در بارش‌های اخیر نادیده گرفته شود.

به گزارش نجوا خبر، علیرضا نادعلی صبح امروز و در جریان یکصد و بیست و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برف‌روبی چند روز اخیر توسط شهرداری تهران گفت: در این زمینه سال گذشته و امسال از نزدیک شاهد فعالیت شهرداری تهران بودم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: نکته حائز اهمیت این است که به عملکرد شهرداران مناطق و مدیران شهرداری تهران باید اعتماد کنیم البته این به معنی نقد نکردن نیست، اما باید نقد‌ها منصفانه باشد.

نادعلی ادامه داد: متأسفانه برخی اظهارات مطرح شده در مورد عملکرد شهرداری تهران در زمینه برف روبی غیر منصفانه و همراه با اطلاعات کم بوده است.

وی با اشاره به اینکه در روز پنجشنبه یکی از مناطق بیشتر از مناطق دیگر درگیر بارش و برف روبی بود گفت: باید از مدیران شهرداری تهران بخواهیم ارائه گزارش دهند تا بتوانیم عیوب و نواقص را برطرف کنیم.

وی افزود: روز پنجشنبه در یک روز سه بار شاهد بارش برف بودیم و حجم برف بیشتر از باقی روز‌ها بود که در برخی از ساعات به دلیل شدت برودت هوا محلول شن و نمک با وجود شن پاشی‌های مکرر کارساز نبود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: باید با استفاده از فناوری نوین به دنبال رفع مشکلات در روز‌های برفی باشیم؛ نکته حائز اهمیت این است که گفته می‌شود شهرداری تهران غافلگیر شده است که این موضوع درست نیست و نباید زحمت همکارانم به ویژه کارگران عزیز شهرداری در شهرداری تهران نادیده گرفته شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15866

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.