ویدئوی تعقیب و گریز گشت انتظامی با خودرو سواری/ دستور برخورد انضباطی با ماموران خاطی صادر شد

ویدئوی تعقیب و گریز گشت انتظامی با خودرو سواری/ دستور برخورد انضباطی با ماموران خاطی صادر شد
فرمانده انتظامی استان لرستان، دستور برخورد انضباطی با ماموران خاطی محور آزادراه خرم آباد به اندیمشک را صادر کرد.

به گزارش نجواخبر، سردار یحیی الهی گفت: در پی انتشار کلیپی مربوط به تعقیب و گریز گشت انتظامی با خودرو سواری در محور خرم آباد – اندیمشک در شبکه‌های اجتماعی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار بازرسی استان لرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: راننده متخلف خودرو سمند که بدون توجه به هشدار مأموران اقدام به فرار در مسیر مخالف آزادراه می‌کرد، پس از طی مسافت طولانی و خطر آفرین برای جانِ رانندگان خودرو‌های عبوری، در نهایت خودرو متوقف شده و در بازرسی از آن مقادیری کالای قاچاق کشف و به مراجع قضائی تحویل داده می‌شود.

این مقام انتظامی گفت: رفتار تند و ناصواب مأموران در حین بازرسی اتومبیل و برخورد با راننده خاطی نه تنها قابل اغماض و مورد تأیید پلیس نیست بلکه نامبردگان جهت بررسی و برخورد انضباطی به بازرسی استان معرفی شدند.

ارائه تذکر و توجیه آموزشی مأمور فراجا در کرمانشاه

رئیس بازرسی فرماندهی انتطامی استان کرمانشاه هم در خصوص کلیپ منتشر شده مربوط به مأمور کرمانشاهی اعلام کرد: مأمور مذکور به دایره بازرسی فراخوانده شد و پس از بررسی دقیق ماوقع، ضمن دادن تذکرات لازم، مورد توجیه آموزشی قرار گرفته است.

سرهنگ حمیدرضا نورایی در خاتمه از حساسیت و توجه فرهنگی شهروندان محترم جامعه تقدیر نمود.

گفتنی است روز‌های گذشته کلیپی از برخورد مأموران انتظامی با یک راننده خاطی در محور آزادراه خرم آباد - پل زال که خلاف جهت خودرو‌های عبوری حرکت می‌کرد، منتشر شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15874

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب