ترکیب ویژه گل‌محمدی مقابل سپاهان

ترکیب ویژه گل‌محمدی مقابل سپاهان
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان قصد استفاده از عیسی آل کثیر را در ترکیب اصلی تیمش دارد.

به گزارش نجواخبر، رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در حالی از امروز آغاز می‌شود که مهم‌ترین دیدار این مرحله بین مدعیان قهرمانی لیگ برتر برگزار می‌شود.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه هفته جاری به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا حساس‌ترین تقابل دو تیم برای رسیدن به جامی دیگر در فوتبال باشگاهی کشور رقم بخورد.

سرخپوشان پایتخت در حالی به اصفهان سفر می‌کنند که آمار ناامید کننده مهاجمان این تیم بار دیگر باعث نگرانی شده است. یحیی گل محمدی که در نیم فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر ترجیح داد لئاندرو پریرا و عیسی ال کثیر را برای تقویت خط حمله سرخپوشان جذب کند حالا باید از این بازیکنان در کنار شیخ دیاباته و مهدی عبدی برای حل مشکل گلزنی چاره بیاندیشد.

آل کثیر که پس از نزدیک به ۱۰ ماه دوری از شرایط مسابقه مجددا با پیراهن پرسپولیس به لیگ برتر بازگشته است هنوز موفق به گلزنی برای این تیم نشده است. با این حال کادر فنی سرخپوشان از عملکرد او در دو دیدار گذشته کاملا راضی هستند و می‌خواهند بار دیگر از او در ترکیب اصلی استفاده کنند.

گل محمدی معتقد است آل کثیر با قرار گرفتن بیشتر در شرایط مسابقه می‌تواند فرم ایده آل را پیدا کند و نیمکت نشینی او هیچ کمکی به بازگشت مهاجم پرسپولیس به دوران گلزنی نخواهد کرد.

باید دید آیا طلسم آل کثیر پس از ۱۴ ماه شکسته خواهد شد و این بازیکن برای تیمش گلزنی خواهد کرد یا همچنان باید زمان بگذرد تا مهاجم محبوب گل محمدی برای سرخ‌ها مثمر ثمر ظاهر شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16025

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.