لیگ قهرمانان آسیا؛

مومبای سیتی هند صفر - نساجی ایران 2 ؛ شاگردان رحمتی گام نخست را با پیروزی برداشتند

مومبای سیتی هند صفر - نساجی ایران 2 ؛ شاگردان رحمتی گام نخست را با پیروزی برداشتند
تیم فوتبال نساجی توانست در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا حریف هندی‌اش را با دو گل شکست داد.

به گزارش نجواخبر، تیم فوتبال نساجی ایران در نخستین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا،در گروه D رقابت‌ها به مصاف مومبای سیتی هند رفت که این دیدار با برتری 2 بر صفر شاگردان رحمتی خاتمه یافت.

سیداحسان حسینی در دقیقه 34 با پاس در عمق فرزاد زامهران، در محوطه جریمه مومبای سیتی صاحب توپ شد و مدافع نساجی با یک بغل پا دروازه حریف هندی را باز کرد تا نامش به‌عنوان اولین گلزن آسیایی نساجی ثبت شود.

گل دوم نساجی‌چی‌ها هم در دقیقه 62، روی کار خوب فرشید اسماعیلی و پاس به عقب این بازیکن از مقابل دروازه توسط محمدرضا آزادی به ثمر رسید.

در دقیقه 64 این دیدار برخوردی بین بازیکنان دو تیم پیش آمد که به دلیل درگیری بازیکنان لحظاتی مسابقه متوقف شد و داور پس از آن دو بازیکن دو تیم را با کارت زرد جریمه کرد.

نساجی که نخستین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند، در اولین گام توانست کار بزرگی انجام دهد و حریف هندی‌اش را در خانه شکست داد تا شاگردان سیدمهدی رحمتی ورود رسمی خود را به لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی شیرین در هند جشن بگیرند.

شاون ایوانز داور استرالیایی قضاوت این دیدار را برعهده داشت. او به خورخه پریرا دیاز، لالنگماویا رالته و یوئل ون نیف از مومبای سیتی و وحید محمدزاده و مهرداد عبدی از نساجی کارت زرد نشان داد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/161028

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب