فرهاد مجیدی به هیچ وجه اخراج نمی‌شود!

فرهاد مجیدی به هیچ وجه اخراج نمی‌شود!
رئیس بخش فوتبال باشگاه اتحاد کلباء به گمانه‌زنی‌ها درباره اخراج فرهاد مجیدی بعد از نتایج ناامیدکننده تیمش در فصل جاری واکنش نشان داد.

به گزارش نجواخبر و به نقل از البیان، اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی در فصل جاری لیگ امارات نتایج خوبی را کسب نکرده است. تیم مجیدی در سه بازی انجام‌شده، دو شکست و یک تساوی را به دست آورده است.

اتحاد کلباء در دیدار قبلی‌اش با چهار گل برابر الجزیره شکست خورد و این باعث شد تا خبرهایی درباره تصمیم این باشگاه برای اخراج فرهاد مجیدی به گوش برسد. باشگاه اماراتی رسما به شایعه اخراج فرهاد مجیدی واکنش نشان داد.

محمد الیماحی، رئیس بخش فوتبال باشگاه اتحاد کلباء، در واکنش به اخراج فرهاد مجیدی گفت: مجیدی به کارش ادامه خواهد داد و ما اخراج او را در نظر نداریم. شکست برابر الجزیره یک ایستگاه گذرا بود و باید هر چه سریع‌تر از آن عبور کرد. تیم ما می‌تواند در دیدارهای بعدی جبران کند. در فوتبال همیشه احتمال شکست و پیروزی وجود دارد. باشگاه هیچ قصدی برای اخراج فرهاد مجیدی ندارد.


فرهاد مجیدی دومین فصل حضورش در نیمکت اتحاد کلباء را تجربه می‌کند. او فصل قبل توانست نتایج بسیار خوبی با تیم کسب کند؛ تا جایی که باشگاه اماراتی قراردادش را تمدید کرد، اما در فصل جاری تا کنون نتوانسته انتظارها را برآورده کند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/161162

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.