انتصاب جدید در وزارت کار

انتصاب جدید در وزارت کار
صولت مرتضوی «مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی» خود را منصوب کرد.

به گزارش نجواخبر، صولت مرتضوی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در حکمی، «امیرعلی اوسط» را به‌عنوان «مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی» وزارتخانه منصوب کرد.

متن حکم به شرح ذیل است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به‌عنوان «مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی» منصوب می‌شوید.

توفیقات شما را در سایه عنایات الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و در راستای اهداف دولت مردمی از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در انجام وظایف موفق و مؤید باشید.

مرتضوی همچنین در حکمی از تلاش‌ها و خدمات «مهری طالبی دارستانی» در زمان تصدی مسئولیت ریاست مرکز بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر کرد.

از تجربیات و سوابق «اوسط» در حوزه‌های اقتصادی و نظارتی می‌توان به مدیرکلی نظارت سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ریاست هیئت مدیره گروه لبنیات پاک، ریاست هیئت مدیره شرکت ساختمانی ونک پارک، عضویت در کمیسیون معاملات و کمیسیون عمومی سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مدیر نظارت هلدینگ صنایع غذایی سینا و عضویت در کمیسیون انتصابات سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی همچنین دارای گواهی دوره حسابرسی خبره زیر نظر انجمن حسابداران خبره ایران و گواهی داوری دعاوی و اراضی نیز هست.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/161178

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب