پوشش زنده روز چهارم بازی‌های آسیایی هانگژو؛

صعود رستمیان به فینال تیراندازی/ برتری رضایی، برخورداری و میرحسینی در تکواندو

صعود رستمیان به فینال تیراندازی/ برتری رضایی، برخورداری و میرحسینی در تکواندو
روز چهارم بازی‌های آسیایی چهارشنبه پنجم مهرماه برگزار شد و ورزشکاران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

به گزارش نجواخبر، روز چهارم بازی‌های آسیایی چهارشنبه پنجم مهرماه برگزار شد و ورزشکاران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

نتایج لحظه به لحظه ورزشکاران کشورمان به شرح زیر است:

تنیس روی میز:

** امیرحسین هدایی در دور نخست از بخش انفرادی به مصاف «عبیدالله سلطانوف» از تاجیکستان رفت و این حریف را 4 بر صفر ( 11 بر 4، 11 بر 5، 11 بر 8 و 11 بر 6) شکست داد و مقتدرانه گام به مرحله یک‌شانزدهم نهایی گذاشت.

تیراندازی:

** در پایان بخش سرعت و دقت تپانچه 25 متر بانوان، هانیه رستمیان با امتیاز 584 در رده ششم ایستاد و فینالیست شد. دو تیرانداز از چین، دو تیرانداز از هند، یک تیرانداز از چین تایپه، سنگاپور و کره‌جنوبی در کنار رستمیان در فینال حضور دارند. همچنین گلنوش سبقت‌اللهی با 566 امتیاز در رده 31 و زینب طوماری با 543 امتیاز در رده 39 ایستادند. فینال تپانچه 25 متر بانوان ساعت 10 به وقت تهران برگزار می‌شود.

در مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت زنان، آرمینا صادقیان با مجموع امتیاز 585.25 در رده یازدهم قرار گرفت. نجمه خدمتی با امتیاز 582.27 در رده پانزدهم و الهه احمدی با امتیاز 575.23 در رده بیست و نهم ایستادند و از صعود به مراحل بالاتر بازماندند. تیم تفنگ سه وضعیت زنان با مجموع امتیاز 1742 در رده ششم قرار گرفت.

شنا:

** متین سهران شناگر 21 ساله تیم ملی در ماده 200 متر آزاد در گروه سوم مقدماتی با زمان 1:53.57 دقیقه در میان 8 شناگر ششم شد. سهران در میان 36 شناگر این ماده در جایگاه بیستم قرار گرفت و از صعود به فینال بازماند.

** مهرشاد افقری شناگر 21 ساله تیم ملی در گروه چهارم مقدماتی ماده 100 متر پروانه با زمان 54.07 بین 8 شناگر پنجم شد. افقری با ثبت این زمان در میان 29 شناگر ماده 100 متر پروانه در جایگاه سیزدهم قرار گرفت و از صعود به فینال بازماند.

تکواندو:

** مهران برخورداری در رقابت‌های وزن 80- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، به مصاف امید سهاک از افغانستان رفت و در دو راند متوالی و با نتایج 7 بر صفر و 15 بر 2 مقابل حریف خود به برتری دست یافت . او در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار نمایندگان عربستان و فیلیپن خواهد رفت.

ملیکا میرحسینی در رقابت‌های وزن 67- کیلوگرم بانوان در دور نخست به مصاف ایندیرا باسنت از نپال رفت و در دو راند متوالی و با نتایج 14 بر یک و 9 بر صفر به برتری دست یافت. او در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف جولیانا الصادق دارنده مدال نقره جهان و قهرمان دوره گذشته بازی‌های آسیایی از اردن خواهد رفت.

در رقابت‌های وزن 68- کیلوگرم، متین رضایی پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف کورمانعلیف از قرقیزستان رفت و در دو راند متوالی و با نتایج 19 بر 6 و 19 بر 12 از سد حریف خود گذشت. رضایی در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف چنمینگ چن ژیائو از چین خواهد رفت.

ووشو:

حسین قبله‌نما در بسته ترکیبی دائوشو-گوئن‌شو تالو با 11 تالوکار به روی فیلد رفت و ابتدا در فرم دائوشو با کسب 9.423 امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت و باید تا ساعاتی دیگر در فرم گوئن‌شو نیز به اجرای فرم بپردازد.

ورزشکاران ایران در روز چهارم در رشته‌های تیراندازی، تکواندو، شنا، ووشو، تنیس روی میز، بسکتبال سه نفره، هندبال، شطرنج، فوتبال، بوکس به مصاف رقبای خود می‌روند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/161222

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب