معاونین اداره کل حوزه شهردار تهران منصوب شدند

معاونین اداره کل حوزه شهردار تهران منصوب شدند
مهدی منوری مشاور و مدیر کل حوزه شهردار تهران، در احکامی جداگانه، معاونین این حوزه را منصوب کرد.

به گزارش نجواخبر؛ مهدی منوری مشاور و مدیر کل حوزه شهردار تهران صبح امروز دهم مهر ۱۴۰۲ در احکامی جداگانه، حسن رجبی شایگان را به سرپرستی «معاونت هماهنگی و پشتیبانی اداره کل حوزه شهردارتهران» و سید مهدی سیدی نیاسر سرپرستی «معاونت پایش و نظارت راهبردی اداره کل حوزه شهردار تهران» منصوب کرد. وی همچنین در حکمی دیگر احسان حیاتی‌پور را در سمت «معاون بررسی و پیگیری ویژه اداره کل حوزه شهردار تهران» ابقا کرد.

در متن حکم سرپرست «معاونت هماهنگی و پشتیبانی اداره کل حوزه شهردارتهران» آمده است:

نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت هماهنگی و پشتیبانی اداره کل حوزه شهردارتهران» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با توجه به اهمیت حوزه شهردار تهران ضمن همکاری وتعامل سازنده با معاونت‌ها، مناطق و مشاورین محترم نسبت به هماهنگی و اجرای درست و موثر دستورات ابلاغی و وظایف محوله اهتمام کامل داشته باشید. امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران، کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» با بهره‌گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و ظرفیت‌های تخصصی، موجبات خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید. توفیقات روزافزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسالت دارم.

در متن حکم «سرپرست معاونت پایش و نظارت راهبردی اداره کل حوزه شهردار تهران» نیز آمده است:

نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت پایش و نظارت راهبردی اداره کل حوزه شهردار تهران» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود ضمن همکاری و تعامل سازنده با معاونت‌ها، مناطق و مشاوران محترم نسبت به هماهنگی و اجرای درست و مؤثر دستورات ابلاغی و وظایف محوله اهتمام کامل داشته باشید. امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» با بهره‌گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و ظرفیت‌های تخصصی، موجبات خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید. توفیقات روزافزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت می‌نمایم.

در متن حکم «معاون بررسی و پیگیری ویژه اداره کل حوزه شهردار تهران» نیز آمده است:

نظر به سوابق و تجارب جنابعالی به‌موجب این حکم در سمت «معاون بررسی و پیگیری ویژه اداره کل حوزه شهردار تهران» ابقاء می‌گردید. امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» با بهره‌گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و ظرفیت‌های تخصصی، موجبات خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید. از خداوند منان توفیقات روزافزون جنابعالی را در اجرای امور محوله مسئلت می‌نمایم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/161364

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب