رئیس قوه قضاییه:

با تمام امکانات از فرماندهی انتظامی حمایت می‌کنیم/ بیش از ۵۰ شهید نیروی انتظامی درسال جاری

با تمام امکانات از فرماندهی انتظامی حمایت می‌کنیم/ بیش از ۵۰ شهید نیروی انتظامی درسال جاری
رئیس قوه قضاییه گفت: فرماندهی انتظامی با عنایت به حجم و تنوع ماموریت‌هایی که بر عهده دارد، نیازمند آموزش‌های پیوسته و مستمر است که بحمدالله این مهم تحقق یافته است؛ همچنین فرماندهی انتظامی متناسب با ماموریت‌های متنوعی که دارد نیازمند تجهیز امکانات و نیرو می‌باشد.

به گزارش نجواخبر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در نخستین برنامه از سفرش به استان آذربایجان شرقی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این استان که در مرکز فرماندهی انتظامی برگزار شد، حضور یافت.

رئیس دستگاه قضا طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری‌اسلامی ایران امروز سرافراز و سربلند است و توانسته نگاه مثبت آحاد مردم را به خود جلب کند و در انجام مأموریت‌های متنوع خود اعم از برقراری نظم و امنیت و مرزبانی، توفیقات شایان توجهی را به دست آورد.

رئیس عدلیه تصریح کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی یکی از ستون‌ها و استوانه‌های امنیت در کشور است و به واسطه مأموریت‌ها و مسئولیت‌های متنوعی که از نقاط مرزی تا مناطق شهری و روستایی بر عهده دارد، به موقعیت و مختصاتی ممتاز در میان نیروهای مسلح دست یافته است.

محسنی اژه‌ای گفت: فرماندهی انتظامی توانسته است با ایفای مطلوب مسئولیت‌های خود به معنای واقعی کلمه، پناهِ جمع و فرد فرد مردم باشد.

رئیس قوه قضائیه با تبیین و تشریح مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های نیروهای فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در دفع شر تروریست‌ها و اشرار گفت: باید خدمات و مجاهدت‌های سلحشورانه نیروهای فرماندهی انتظامی، هرچه بیشتر و جامع‌تر برای مردم و مسئولین، بازگو و تبیین شود.

محسنی اژه‌ای بیان کرد: فرماندهی انتظامی با عنایت به حجم و تنوع مأموریت‌هایی که بر عهده دارد، نیازمند آموزش‌های پیوسته و مستمر است که بحمدالله این مهم تحقق یافته است؛ همچنین فرماندهی انتظامی متناسب با مأموریت‌های متنوعی که دارد نیازمند تجهیز امکانات و نیرو می‌باشد.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: قوه قضائیه با تمام وجود و امکانات، از فرماندهی انتظامی در انجام مسئولیت‌ها و مأموریت‌هایش - اعم از مأموریت‌هایی که به عنوان ضابط قضائی عمل می‌کنند و همچنین سایر مسئولیت‌ها - پشتیبانی و حمایت خواهد کرد.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: فرماندهی انتظامی مجموعه‌ای است که پیوسته مشغول جهاد فی سبیل‌الله است و مستمراً شهیدان والامقامی را تقدیم نظام اسلامی می‌کند؛ به‌گونه‌ای که در سال جاری که فقط هفت ماه از آن سپری شده، بیش از ۵۰ شهید از فرماندهی انتظامی به‌منظور تأمین و تحکیم امنیت مردم و کشور تقدیم شده است.

محسنی اژه‌ای در ابتدای این مراسم با حضور در جایگاه ویژه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان آذربایجان شرقی، با تعدادی از جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس به گفت‌وگو پرداخت و این سلحشوران و غیورمردان را مورد تفقد قرار داد.

پیش از رئیس دستگاه قضا، سردار محمدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی با همراهی همیشگی مردم، همواره در حفظ امنیت و خنثی کردن فتنه‌های گوناگون پیشتاز بوده است.

سردار محمدی ضمن اشاره به تعامل مثبت و سازنده فراجا و قوه قضائیه در استان آذربایجان شرقی، ابراز امیدواری کرد که این تعامل و هم‌افزایی همچنان در بالاترین سطح ممکن استمرار داشته باشد.

در پایان این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با همراهی سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور، از بخش‌های مختلف فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان کم و کیف دستاوردها و امکانات فرماندهی انتظامی قرار گرفت.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/161385

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.