والیبال آمریکا به المپیک پاریس صعود کرد

والیبال آمریکا به المپیک پاریس صعود کرد
تیم ملی والیبال آمریکا با کسب پنجمین برد پیاپی به المپیک پاریس صعود کرد.

به گزارش نجواخبر، در چارچوب مسابقات والیبال انتخابی المپیک در روز ششم دو تیم ملی والیبال آمریکا و صربستان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این تیم آمریکا بود که به راحتی و با نتیجه سه بر صفر شاگردان ایگور کولاکوویچ در تیم صربستان را شکست داد و با کسب ششمین پیروزی بالاتر از اسلوونی و ژاپن به عنوان صدرنشین از گروه یک به المپیک صعود کرد.

در این دیدار یک‌طرفه شاگردان جان اسپرا در تیم ملی والیبال آمریکا ست‌های بازی را با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۷ پیروز شدند تا یک بار دیگر در المپیک حضور داشته باشند.

در این رقابت مکسول هولت با کسب سیزده امتیاز، آرون راسل و متئو اندرسون نیز با کسب یازده امتیاز از بهترین های تیم ملی والیبال آمریکا بودند. در تیم صربستان نیز میران کویونجیچ داوزدهم امتیاز به دست آورد؛ در روزی که صربستان حرفی برای گفتن نداشت.


آمریکایی‌ها که قدرتمندانه در این مسابقات حاضر شده‌اند در بازی آخر خود باید به مصاف ژاپن بروند و تیم ناامید صربستان نیز رو در روی اسلوونی قرار خواهد گرفت. صربستانی‌ها باید خود را برای لیگ ملت‌های والیبال در فصل آینده آماده کنند؛ آنها شانس خوبی برای حضور در المپیک دارند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/161438

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب