ریزش بیش از ۱۶ هزار واحدی/ سقوط سنگین بورس فقط در نیم ساعت!

ریزش بیش از ۱۶ هزار واحدی/ سقوط سنگین بورس فقط در نیم ساعت!
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز سهام و حق تقدم ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش ۳ هزار و ۷۰۷ میلیارد تومان رقم خورد.

به گزارش نجواخبر، آسایش، کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۶ هزار واحدی در تراز ۲ میلیون ۵۲ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۶ هزار واحدی همراه شد.

او می‌گوید: حجم معاملات امروز سهام و حق تقدم ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش ۳ هزار و ۷۰۷ میلیارد تومان رقم خورد. امروز سرانه خرید افراد حقیقی ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزارتومان و سرانه فروش ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت شد.

آسایش گفت: امروز ۵۹۶ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سهام و حق تقدم خارج شد و ۸۳ درصد بازار به عبارتی ۶۳۱ نماد کار خود را در وضعیت منفی به پایان رساندند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی مربوط به صنعت حمل‌ونقل و انبارداری بود و بیشترین میزان خروج نقدینگی را صنعت بانک‌ها به خود اختصاص دادند.

او افزود: بحث کاهش نرخ های جهانی، درگیری های منطقه‌ای و آزاد سازی منابع از جمله عوامل اثر گذار بر روند بازار سرمایه امروز بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/161470

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.