پرسپولیس سپاهان را گلباران کرد/ پرسپولیس۴- سپاهان۲

پرسپولیس سپاهان را گلباران کرد/ پرسپولیس۴- سپاهان۲
پرسپولیس در یک بازی جذاب و تماشایی موفق به شکست سپاهان در جام حذفی شد.

به گزارش نجواخبر، تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری پرگل ۴ بر ۲پرسپولیس به پایان رسید.

در نیمه اول و در دقیقه ۱۰ نفوذ محمد عمری از پشت محوطه جریمه سپاهان با حرکت تنه به تنه سیاوش یزدانی همراه شد که مدافع سابق استقلال مرتکب خطای پنالتی شد تا گولسیانی از روی نقطه پنالتی سرخ‌ها را پیش بیاندازد.

بازی در ادامه روند یکنواختی داشت و سپاهان برای رسیدن به گل تلاش می‌کرد و پرسپولیس هم به دنبال تمرکز روی کارهای دفاعی بود و چشم به ضد حملات داشت.

اما در دقیقه ۴۰ این دیدار وحید امیری در جناح راست محوطه جریمه پرسپولیس مرتکب خطا شد که ارسال این توپ روی دروازه با ضربه سر دانیال اسماعیلی فر به گل تساوی سپاهان تبدیل شد. اسماعیلی فر روی فشاری که دانشگر وارد کرد به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد.

در دومین دقیقه وقت اضافه نیمه اول نفوذ مهدی ترابی درون محوطه جریمه سپاهان یک موقعیت عالی را برای سرخپوشان به همراه داشت اما ضربه دانیال اسماعیلی فر با اختلاف بسیار نزدیکی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

نیمه دوم برای دو تیم مانند ابتدای بازی بود با این تفاوت که سرخپوشان در دقیقه ۱۰ نیمه دوم به گل رسیدند و داور اعلام آفساید کرد. در دقیقه ۵۴ دانیال اسماعیلی فر با ضربه سر دروازه سپاهان را باز کرد اما کمک داور اعلام آفساید کرد.

در دقیقه ۵۷ پرسپولیسی‌ها حمله پرتعدادی را روی دروازه میزبان طراحی کردند که در رفت و برگشت توپ درون محوطه جریمه به پورعلی گنجی رسید و ارسال او درون محوطه شش قدم با ضربه عیسی آل کثیر به گل دوم سرخپوشان تبدیل شد. آل کثیر در بازگشت از دوران مصدومیت نتوانسته بود گلزنی کند این اولین گل او بود.

آل کثیر در دقیقه ۶۲ و در یک ضد حمله بازهم صاحب موقعیت گلزنی شد اما در شرایطی که درون محوطه جریمه تنها بود ضربه آرامی را به توپ زد که نیازمند به راحتی آن را در اختیار گرفت.

در دقیقه ۷۲ سپاهانی که برای جبران گل عقب افتاده تلاش زیادی می‌کردند توسط شهریار مغانلو با شوتی سرکش و محکم دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که بیرانوند توپ را مهار کرد. یک دقیقه بعد امید نورافکن می‌توانست دروازه پرسپولیس را باز کند اما ضربه سر او از فاصله نزدیک را بیرانوند مهار کرد.

در دقیقه ۷۴ سپاهانی‌ها کار را به تساوی کشاندند. در این صحنه توپ ارسالی از جناح راست پس از قاطی کردن بیرانوند با بازیکن سپاهان مقابل پای فرشاد احمدزاده افتاد که این بازیکن با ضربه‌ای آرام دروازه خالی را باز کرد.

در دقیقه ۸۱ پاس عالی مهدی ترابی برای پریرا این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه فنی او با فاصله نزدیک از کنار تیر عمودی به بیرون رفت تا بازی در پایان ۹۰ دقیقه با همان نتیجه ۲ بر ۲ به پایان برسد.

با آغاز وقت های اضافه اما تعویض طلایی یحیی گل محمدی موفق به گلزنی شد. در وقت اضافه اول وحید امیری با حرکت انفرادی فوق‌العاده از چند بازیکن سپاهان عبور کرد و درون محوطه جریمه توپ آماده‌ای را برای سیامک نعمتی ارسال کرد که این بازیکن با ضربه‌ای دقیق سومین گل سرخپوشان را به ثمر رساند.

این گل اما پایان کار سرخ‌ها نبود و در دقیقه ۹۹ پاس عالی نعمتی پشت مدافعان سپاهان، پریرا را در موقعیت تک به تک قرار داد اما سیاوش یزدانی درون محوطه جریمه این بازیکن برزیلی را سرنگون کرد تا دومین ضربه پنالتی برای سرخپوشان اعلام شود. یزدانی بعد از این خظا از زمین اخراج شد تا کار سپاهان سخت تر شود. این ضربه را گولسیانی در دقیقه ۱۰۰ به گل چهارم تبدیل کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16148

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.