بیرانوند: حال و هوای خوب سرخ‌ها بعد از برد مقابل نفت مسجد سلیمان/ مطرح شدن گزینه‌های داخلی برای سرمربیگری تیم ملی نمایش بود

بیرانوند: حال و هوای خوب سرخ‌ها بعد از برد مقابل نفت مسجد سلیمان/ مطرح شدن گزینه‌های داخلی برای سرمربیگری تیم ملی نمایش بود
دروازه‌بان تیم پرسپولیس گفت: مطرح شدن گزینه‌های داخلی برای سرمربیگری تیم ملی نمایش بود.

به گزارش نجوا خبر، علیرضا بیرانوند پس از برتری پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. در دقایق اول موقعیتی به حریف دادیم که تبدیل به پنالتی شد اما خدا را شکر آن پنالتی گل نشد. پس از آن بازی را دست گرفتیم و پس از دیدار جام حذفی با سپاهان، به 3 امتیاز این بازی خیلی حساس نیاز داشتیم.

وی در مورد اینکه پیروزی مقابل سپاهان در جام حذفی چقدر روی بازی امروز تأثیر داشت، گفت: قبل از بازی سپاهان با بچه‌ها جلسه‌ای داشتیم که مثمرثمر بود. بعد از برد سپاهان تیم از نظر روحی روانی به مراتب بهتر شد.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد روند تیم پرسپولیس عنوان کرد: سخت است باید تلاش کنیم در پرسپولیس بودن این است که با تمام وجود تمرین کنید، مسابقه بدهید و سخت است.

بیرانوند درمورد روند انتخاب سرمربی تیم ملی و انصراف بیشتر گزینه‌های داخلی تصریح کرد: تمام مربیان ایرانی خیلی بزرگ هستند. تعجب کردم چرا گل‌محمدی جزء این لیست نبود. به نظرم وقتی برنامه‌ای از مربی بخواهید یعنی هیچ برنامه‌ای برای انتخاب مربی ایرانی ندارید تا آن‌ها سرمربی تیم ملی شوند.

وی افزود: با تمام احترامی که برای تاج قائل هستم، همه این‌ها نمایش بود. باید هرچه سریع‌تر سرمربی تیم ملی انتخاب شود. اکنون تنها تیمی هستیم که سرمربی ندارد. 28 اسفند اردو شروع می‌شود. به نظر خودم برای فیفادی سرمربی موقت تیم ملی باشم تا ان شاءالله سرمربی انتخاب کنند.

دروازه‌بان تیم ملی درمورد اینکه گزینه ایرانی برای این تیم بهتر است یا خارجی افزود: از ابتدا گفتم تنها مربی‌ای که در ایران مانده نکونام است. وی مربی خیلی قوی‌ هم هست که در این چند سال کارش را دیدیم. نکونام رکورددار بازی های ملی است که در 2 جام جهانی بازی کرده است. به همین دلیل در شرایطی که مربیان دیگر انصراف داده‌اند، گزینه خیلی خوبی برای تیم ملی است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16281

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب