روزبه چشمی: داوران می‌ترسند برای ما پنالتی بگیرند!

روزبه چشمی: داوران می‌ترسند برای ما پنالتی بگیرند!
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: تیم‌های دیگر هجمه‌ای درست می‌کنند که داوران می‌ترسند برای ما پنالتی بگیرند.

به گزارش نجوا خبر، روزبه چشمی مدافع استقلال پس از توقف این تیم مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: باید به تیم ما احترام گذاشت. بعضی تیم‌ها در 4-5 بازی هم شاید تا این حد موقعیت گل نداشته باشند. اما ما هر بازی داریم و فقط بدشانس بودیم که نتوانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: برد بعضی از تیم‌ها را رسانه‌ها طوری بزرگ می‌کنند که فکر می‌کنیم 10 موقعیت گل داشته‌اند و 2-3 توپ را گل کرده‌اند ولی آنطور که باید و شاید به تیم ما احترام نمی‌گذارند این را به رسانه‌ها و کارشناسان می‌گویم. موقعی که نتیجه نمی‌گرفتیم می‌تاختند و تیم را تحت فشار می‌گذاشتند اما الان در این چند هفته به دنبال کوبیدن تیم ما هستند.

چشمی در خصوص اینکه استقلالیها معتقدند داور در دقایق پایانی یک پنالتی برای این تیم نگرفت تصریح کرد: صددرصد پنالتی بود. فکر می‌کنم اینطور نمی‌شود وقتی که می‌بریم در مورد داوری صحبت نمی‌کنم و وقتی هم نتیجه نمی‌گیریم در مورد داوری صحبت نکنیم. تیم‌های دیگر هجمه‌ای درست می‌کنند که داوران می‌ترسند برای ما پنالتی بگیرند.چیزی غیر از اجرای قانون نمی‌خواهیم. پنالتی را باید بگیرید.

چشمی در خصوص مشکلات مالی و بدهی سنگین به استراماچونی خاطر نشان کرد: تیم ما از نظر مالی مشکل دارد. فتح‌الله‌زاده را آورده‌اند و به او قول داده‌اند که 300 میلیارد پول در حساب است، چه کسی این قول را داده؟ اگر من داده‌ام باید پاسخ‌گو باشم. اگر وزیر بوده ان‌شاءالله سلامتی‌اش را به دست بیاورد، باید یک نفر پاسخ‌گو باشد. هیچکس نیست. نفر پاسخ‌گو کیست؟ چه کسی باید این پول و طلب را بدهد که بازیکن در فکر کسر امتیاز از تیمش نباشد. بازیکن پول نگرفته و با طلبکار هزار درگیری دارد. الان چه کسی باید بحث استراماچونی را حل کند؟

مدافع استقلال در خصوص اینکه اعلام شده قرار است دولت به استقلال کمک کند، بیان داشت: قطعاً باید این کار را بکند اصلاً‌ نباید کار به اینجا کشیده می‌شد و این پول باید قبلاً پرداخت می‌شد. باید یک نفر پاسخ‌گو باشد. این پول باید از کجا بیاید؟ این بحث هم مانند تیم‌های دیگر ملی است.

هافبک استقلال در خصوص اینکه کارشناسان اعلام کردند خطای روی قائدی شبیه‌سازی بوده است، گفت: اصلاً غیر از این انتظار نداشتم! کارشناس ما اگر نظر ندهد فکر می‌کنم بهتر است!‌ خودمان را مسخره نکنیم! تصاویر واضح است که برخورد بوده، نظر ندهید بگویید تصویر واضح نبوده است! ولی نگویید شبیه سازی بوده و قائدی باید کارت زرد می‌گرفت. آن صحنه پنالتی خیلی واضح است ولی تصورم همین بود که کارشناسان همین نظر را بدهند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16339

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب