دستور ویژه دادستانی برای بررسی علت مسمومیت سریالی دانش‌آموزان

دستور ویژه دادستانی برای بررسی علت مسمومیت سریالی دانش‌آموزان
دادستان تهران از اختصاص یک شعبه ویژه برای پیگیری خارج از نوبت پرونده قضایی مسمومیت زنجیره‌ای دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش نجوا خبر، در پی بروز مسمومیت برای دانش‌آموزان در برخی مدارس تهران، دادستان تهران از اختصاص یک شعبه ویژه برای پیگیری خارج از نوبت پرونده قضائی تشکیل شده خبر داد.

به نقل از قوه قضائیه، «علی صالحی» دادستان تهران با اشاره به اینکه از زمان بروز اولین مورد مسمومیت در چند مدرسه تهران شعبه ویژه‌ای کار تحقیقات پرونده قضائی را آغاز کرده است، گفت: دادستانی تهران در پی ایجاد مسمومیت در بین برخی دانش‌آموزان تهرانی به مسئله ورود کرده است و تحقیقات همه‌جانبه آغاز شده است.

صالحی تصریح کرد: دستورات قضائی مورد نیاز ضابطین، سازمان پدافند غیرعامل، آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و دیگر نهادهای مرتبط با موضوع از ناحیه مقام قضائی صادر شده است. همچنین تمام دستگاه‌ها موظف شده‌اند آخرین گزارش‌ها در مورد وقایع اخیر را برای دادستانی تهران ارسال کنند.

او عنوان کرد: دادستانی تهران با دقت پرونده مربوط به مسمومیت برخی از دانش‌آموزان تهران را دنبال می‌کند و تحقیقات قضائی با همکاری نهادهای مربوطه در حال انجام است. در تلاشیم با همکاری ضابطین در اسرع وقت عامل یا عاملین این عملیات‌های خرابکارانه را شناسایی و محاکمه کنیم.

دادستان تهران گفت: عامل یا عاملین وقایع اخیر بدانند پس از شناسایی و بازداشت پرونده آن‌ها خارج از نوبت رسیدگی می‌شود و مجازات قانونی در مورد آن‌ها اعمال خواهد شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16345

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب