قتل هولناک یک مرد جوان در حمله به طلافروشی در مرتضی گرد

قتل هولناک یک مرد جوان در حمله به طلافروشی در مرتضی گرد
۳ سارق مسلح در جریان سرقت از یک مغازه طلافروشی در جنوب تهران، مرد جوانی را به قتل رساندند.

به گزارش نجوا خبر، ۳ سارق مسلح در جریان سرقت از یک مغازه طلافروشی در جنوب تهران، مرد جوانی را به قتل رساندند.
پنجشنبه یازدهم اسفند ماه، صدای پی‌درپی شلیک گلوله از سلاح کلاشینکف، سکوت محله مرتضی‌گرد را درهم شکست و خیلی زود فریاد‌های کمک کمک یکی از کارمند طلافروشی که شاهد سرقت مسلحانه و قتل هولناک بود، توجه اهالی را به خود جلب کرد.

با اعلام این خبر به اپراتور مرکز فوریت‌‌های پلیسی ۱۱۰، مأموران کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی (ویژه سرقت مسلحانه)، متخصصان پزشکی قانونی، تیم تشخیص هویت و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی (ویژه قتل) راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی به محض ورود به طلا فروشی با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه شکم هدف شلیک سلاح کلاشینکف قرار گرفته و به قتل رسیده بود همچنین یک مرد جوان کمی آن‌طرف تر روی زمین افتاده بود و یکی از پاهایش براثر شلیک گلوله به شدت زخمی شده بود.

مرد مجروح که از ناحیه پا هدف شلیک گلوله قرار گرفته بود، به تیم تحقیق گفت: من و مقتول در این طلافروشی همکار بودیم تا اینکه امروز ۳ مرد جوان که صورت خود را پوشانده بودند با سلاح کلاشینکف و پتک به قصد سرقت مسلحانه وارد طلافروشی شدند.
شاهد جنایت ادامه داد:‌ ۳ مرد جوان در جریان سرقت مسلحانه ابتدا مقتول را از ناحیه شکم هدف شلیک گلوله قرار داده و سپس به پای من تیراندازی کردند و هنگامی که پی بردند مردم متوجه این حادثه شدند، پا فرار گذاشتند.
کارآگاهان پلیس آگاهی که در جریان تحقیقات متوجه دوربین‌های مداربسته طلافروشی شده بودند، به بازبینی فیلم آن پرداخته و متوجه شدند، متهمان با طراحی نقشه قبلی با ۲ موتور سیکلت به این طلافروشی آمده و مرتکب این جنایت هولناک شده‌اند.با دستور بازپرس پرونده، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان دایره یکم و دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عاملان این جنایت ادامه دارد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16384

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب