سرمربی تیم ملی بازهم اعلام نشد/ می‌خواهند شق‌القمر کنند؟!

سرمربی تیم ملی بازهم اعلام نشد/ می‌خواهند شق‌القمر کنند؟!
فدراسیون فوتبال همچنان نتوانسته صراحتا اعلام کند برای تیم ملی ایران به دنبال مربی خارجی است یا ایرانی!

به گزارش نجواخبر، آن طور که فدراسیون فوتبال تاکید می‌کند و در مصاحبه‌های مهدی تاج هم پیداست، یکی از دلایل وقفه طولانی در روند انتخاب قطعی سرمربی تیم ملی ایران، وسواس بیش از اندازه است.

فدراسیون فوتبال همچنان نتوانسته صراحتا اعلام کند به دنبال مربی خارجی است یا ایرانی اما هر چه هست، به قدری موضوعِ انتخاب سرمربی برای فدراسیون اهمیت دارد که گذر زمان و اتلاف وقت، به مسئله‌ای کم اهمیت تبدیل شده! ردیف شدن چند گزینه ایرانی از سوی فدراسیون فوتبال و کناره گیری خلق الساعه تعدادی از همین مربیان در پیوند با شایعاتی که پیرامون حضور یکی، دو گزینه خارجی شنیده می‌شود، بر حساسیت این موضوع اضافه می‌کند.

حالا با توضیحات تازه رئیس فدراسیون فوتبال می‌توانیم دلایلی قانع‌کننده را برای خودمان ردیف کنیم و بگوییم لابد تصمیم‌سازان فوتبال ایران، بهترین گزینه موجود را برای تیم ملی انتخاب می‌کنند و وسواس آن‌ها نمی‌تواند بی‌دلیل باشد! مدیرانی که هر لحظه برای انتخاب مربی خارجی یا ایرانی، بال بال می‌زنند استرسشان کمتر از ما در جایگاه مخاطب عادی فوتبال کشور نیست؛ پس ظاهرا هیچ‌کدام از ما چاره‌ای نداریم مگر با فرمان همین مدیران جلو برویم و تا پایان هفته، چنان که خودشان قول داده‌اند، در انتظار اعلام نهایی سرمربی تیم ملی باشیم.

احتمالا باید خودمان را برای یک سورپرایز بی‌تکرار آماده کنیم؛ چون مدیرانی که برای انتخاب سرمربی تیم ملی تا این حد مخفیانه عمل کرده‌اند، گزینه‌های ایرانی را در آب نمک خوابانده‌اند و کاندیداهای خارجی را در گوشه‌ای برای روز مبادا نشانده‌اند، قطعا می‌خواهند شق‌القمر کنند؛ ما بی‌صبرانه در انتظار روز موعود هستیم!

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16389

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب