کمک 3 میلیارد ریالی اتحاد وکلای جوان ( اوج) به زلزله زدگان خوی

اتحاد وکلای جوان (اوج) در راستای همدردی و کمک به هموطنان زلزله زده در خوی، اقلامی شامل پتو ، پوشک و اقلام بهداشتی بانون به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال را از طریق کانون وکلای دادگستری مرکز به این مناطق ارسال کرد .

به گزارش نجوا خبر، کمک و ابراز همدردری با زلزله زدگان خوی همچنان ادامه دارد و اقشار مختلف با ارسال کمک های خود تلاش دارد تا مرحمی بر زخم های هموطنان زلزله زده باشند. در این شرایط اتحاد وکلای جوان (اوج) نیز که پیش از این نیز در حوادث و بلایای طبیعی مختلف یاری رسان هموطنان مصیب زده مان بود، این بار نیز محموله‌ای را برای کمک به حادثه دیدگان خوی مهیا کرده است.

دکتر فرزانه سادات ابوالقاسمی، مدیرعامل اتحاد وکلای جوان (اوج) در این باره گفت: این روزها قلب همه اعضای تشکل اتحاد وکلای جوان ( اوج) برای همطونان زلزله زده مان در خوی و روستاهای اطراف می‌تپد. از همان روزهای نخست ما به دنبال مهیا کردن اقلامی جهت کمک به این افراد بودیم و منتظر بودیم تا ارگان های کمک رسان اقلام مورد نیاز را اعلام کنند.

او ادامه داد: حالا با گذشت چندین روز از این حادثه دلخراش با کمک و هم یاری دوستان مان در اتحاد وکلای جوان (اوج) اقلامی به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال برای کمک به زلزله زدگان آماده نمودیم . او درباره محتویات این محموله 3 میلیارد ریالی گفت: این محموله شامل: پتو، بسته پوشک کودک و اقلام بهداشتی بانوان است که روز ششم اسفند ماه در تهران به کانون وکلای دادگستری مرکز تحویل داده شد و در روز چهارشنبه 10 اسفند ماه به مناطق زلزله زده خوی ارسال گردید.

دکتر ابوالقاسمی ابراز امیدواری کرد که این کمک، هرچند کم اما التیامی بر زخم های زلزله زدگان خوی باشد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16398

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.