نگرانی بابت اظهارات عضو شورای نگهبان/ آیا بالاخره طرح ساماندهی مصوب می‌شود؟

نگرانی بابت اظهارات عضو شورای نگهبان/ آیا بالاخره طرح ساماندهی مصوب می‌شود؟
حرف‌های عضو شورای نگهبان در بوشهر، موجب نگرانی کارگران شده است.

به گزارش خبرنگار نجوا خبر، احمد خاتمی در سفر به بوشهر، به کارگران شرکتی گفت: رئیس‌جمهور با طرح ساماندهی مخالف است و ادعا می‌کند این طرح بار مالی دارد.
این اظهارات موجب نگرانی کارگرانی شده است که پس از ارسال طرح ساماندهی استخدام به شورای نگهبان در انتظار تأیید نهایی آن هستند.
رامین اناری (نماینده کارگران شرکتی و قراردادی) می‌گوید: انتظار داریم شورای محترم نگهبان، طرحی را که سرنوشت بالغ بر یک میلیون نفر را بهبود می‌بخشد، تصویب کنند. نمایندگان مجلس نیز در رایزنی‌ها بارها گفته‌اند که از طرح مصوب خود حمایت می‌کنند.
به گفته وی، ارسال طرح ساماندهی به مجمع تشخیص مصلحت توسط سازمان امور استخدامی، نامه پیمانکاران سراسر کشور به شورای نگهبان و صحبت‌های عضو هیئت مدیره شورای نگهبان، موجبات نگرانی کارگران را فراهم آورده است.
اناری تاکید می‌کند: کارگران انتظار دارند هرچه زودتر طرح ساماندهی در شورای نگهبان تصویب و برای اجرا ابلاغ شود.
او می‌گوید: پیمانکاران در سطوح بالای تصمیم گیری نفوذ دارند؛ از صحبت‌های عضو شورای نگهبان متوجه شدیم دولت نیز با طرح ساماندهی مخالف است؛ احمد خاتمی در بخشی از صحبت‌هایش از توبیخ رئیس‌جمهور صحبت کرده که امیدواریم بیشتر شوخی باشد تا جدی؛ همه اینها نشان می‌دهد که دولت پشت پیمانکاران ایستاده است؛ ما از مجلس می‌خواهیم با قدرت از طرحی که خودشان تصویب کرده‌اند حمایت کنند و هرگز کوتاه نیایند.

خبرنگار:امیر حسن غفاری

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16420

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب