کشف بیش از 148 هزار متر تور غیر مجاز در آبهای کیش

کشف بیش از 148 هزار متر تور غیر مجاز در آبهای کیش
فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از کشف بیش از 148 هزار متر تور غیر مجاز در آبهای استحفاظی جزیره کیش خبر داد.

به گزارش نجواخبر، سرهنگ" علی اصغر جمالی" به تشریح عملکرد دریابانان در حوزه کشف تور غیر مجاز پرداخت و اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 148 هزار متر تور غیر مجاز از صیادان متخلف کشف و ضبط گردید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 54 درصد افزایش کشف را شاهد بوده ایم.

جمالی کشف بیش از36 هزار کیلوگرم فرآورده های شیلاتی را از دیگر اقدامات شاخص دریابان عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری 112 صیاد متخلف که با صید غیر مجاز در حال آسیب به منابع های زیست محیطی و آبزیان بودندن با هوشیاری و اقتدار دریابانان این فرماندهی دستگیر و تعداد 58 فروند شناور نیز توقیف شدند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پایان با بیان این‌که باید در حفظ و نگهداری اکوسیستم خاص و مرجانی جزیره کیش تلاش کنیم تاکید کرد: با هر روشی که موجب آسیب به این اکوسیستم و آبزیان می‌شود به‌صورت جدی برخورد می‌کنیم. شیلات، محیط زیست و همچنین فرماندهی دریابانی کیش هرکدام باتوجه به مسئولیت خود عمل می‌کنند و امیدواریم که صیادان خود را ملزم به رعایت قوانین بدانند که در غیر این صورت برابر قوانین و مقررات مربوطه با متخلفین برخورد می‌شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16439

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب