لحظه‌شماری برای دربی آخر سال/ مصاف استقلال و پرسپولیس

لحظه‌شماری برای دربی آخر سال/ مصاف استقلال و پرسپولیس
فردا یکی از مهم‌ترین قرعه کشی‌های ماه‌های اخیر در فوتبال کشورمان رقم می‌خورد.

به گزارش نجواخبر، با توجه به صعود تیم‌های مختلف از لیگ برتر و دسته یک به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فصل جاری فوتبالی، خیلی از اهالی فوتبال منتظرند تا ظهر فردا نتیجه قرعه کشی را ببینند.

در شرایطی که تیم‌های استقلال و پرسپولیس با عبور از حریفان سرسختی همچون تراکتور و سپاهان موفق به حضور در جمع هشت تیم برتر رقابت‌های جام حذفی شده‌اند این احتمال وجود دارد که در خلال قرعه کشی مسابقات مرحله یک چهارم نهایی شاهد برگزاری یک دربی حساس دیگر باشیم.

با توجه به وقفه یک هفته‌ای تا پیش از تشکیل اردوی تیم ملی در پایان اسفندماه حتی این احتمال وجود دارد با برگزاری دیدار مرحله یک چهارم نهایی در هفته آخر اسفند ماه، رقبای قدیمی سرخابی همین امسال دویاره به مصاف هم بروند.

با توجه به اینکه دیدار برگشت دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر جاری به احتمال زیاد در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود برگزاری یکی دربی دیگر تا پیش از فرا رسیدن ایام نوروز می‌تواند گرمای فوتبال کشورمان در فصل جاری را به مراتب بیشتر از قبل کند.

طبق اعلام قبلی مسئولان سازمان لیگ قرار است این مراسم از ساعت ۱۲ فردا در سالن همایشهای سازمان لیگ و با حضور نمایندگان هر هشت تیم حاضر در این دوره از رقابت‌ها برگزار شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16458

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب