وزیر بهداشت: ۱۰ هزار و ٨٠٠ تخت بیمارستانی در کشور افتتاح شد

وزیر بهداشت: ۱۰ هزار و ٨٠٠ تخت بیمارستانی در کشور افتتاح شد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افتتاح ۱۰ هزار و ٨٠٠ تخت بیمارستانی در کشور خبر داد و گفت: هفت هزار و ٧٠٠ تخت بیمارستانی هم در ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش نجوا خبر، بهرام عین‌اللهی روز سه‌شنبه در آیین «افتتاح بیمارستان هدایت تهران و همچنین آغاز عملیات اجرایی و افتتاح بیش از ۶۰ پروژه بیمه‌ای و درمانی در ١٨ استان کشور، اظهار داشت: در دولت سیزدهم، پروژه‌های متعددی در نظام تأمین‌اجتماعی به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به حمایت‌های مجلس شورای اسلامی در این دوره از سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: ٨۵٠ پروژه بهداشتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این دوره به نتیجه رسیده و تا ۲ ماه آینده نیز ۲ هزار مورد دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیمه‌های اجتماعی باید تقویت شوند

عین‌اللهی تاکید کرد: علاوه بر افتتاح این طرح‌ها، بیمه‌های اجتماعی در جامعه نیز باید تقویت شوند. امروزه در سراسر دنیا تاکید نظام سلامت و اجتماعی متمرکز بر تقویت بیمه‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه بیمه‌های اجتماعی در حوزه سلامت مسبب ایجاد امنیت است، افزود: سازمان تأمین اجتماعی هم به عنوان یک سازمان خدمتگزار که از اقشار مختلف جامعه نظیر جامعه کارگران حمایت می‌کند، اقدامات ارزشمندی در این زمینه داشته است.

به گزارش ایرنا، مراسم «افتتاح بیمارستان هدایت تهران و همچنین آغاز عملیات اجرایی و افتتاح بیش از ۶۰ طرح بیمه‌ای و درمانی در ١٨ استان کشور» روز سه‌شنبه (١۶ اسفندماه) در محل بیمارستان هدایت و با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16484

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب