مدافع استقلال: از داوری ضربه خوردیم/ قلعه نویی شناسنامه استقلال است

مدافع استقلال: از داوری ضربه خوردیم/ قلعه نویی شناسنامه استقلال است
مدافع تیم استقلال گفت: داور هفته پیش 6 امتیاز از ما گرفت، یک جام حذفی سال قبل از ما گرفت؛ چرا کسی درباره این چیزها حرف نمی زند؟

به گزارش نجوا خبر، عارف غلامی مدافع استقلال پس از برتری استقلال مقابل گل‌گهر اظهار داشت: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود و هدفش رسیدن به این عنوان است باید از برخی بازی‌های سخت به این شکل عبور کند. همیشه نباید از تیم حریف جلو بیفتیم و بازی را ببریم. ما از گل‌گهر عقب افتادیم، اما شخصیت تیمی استقلال را نشان داده و توانستیم 2 بر یک برنده شویم.

وی درباره نقش هواداران استقلال در این برد تصریح کرد: جا دارد از تماشاگران تشکر کنم تا دقیقه آخر از ما حمایت کردند و همین حمایت باعث شد به بازی برگردیم. فوتبالی که ارائه می‌دهیم را هواداران به خوبی متوجه می‌شوند. انها هم راضی هستند. امیدوارم به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

غلامی درباره صحنه پنالتی این تیم افزود: پنالتی کاملا درست بود. برخی از تیم‌ها شلوغ نکنند که پنالتی درست نبود. داور هفته پیش 6 امتیاز از ما گرفت. چرا کسی درباره این چیزها حرف نمی‌زند؟

مدافع استقلال از اعتراض اعضای تیم گل گهر به داوری و بیانیه این باشگاه بیان داشت : همیشه اعتراض به داوری وجود داشته، همین داور بازی قبلی با نساجی در گذشته یک جام را از ما گرفت، نه یک صحنه پنالتی یا یک اتفاق ساده در جریان بازی. همیشه اتفاقات داوری بوده است، اما امسال به شدت از داوری ضربه خورده‌ایم.

وی در مورد تقدیر از امیر قلعه نویی قبل از شروع بازی تصریح کرد: قلعه نویی استقلالی است. او شناسنامه استقلال است. امروز با وجود تساوی تا آخرین لحظات، هواداران احترام او را نگه داشتند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16494

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب