برگزاری اولین تور گردشگری دریایی بندرعباس به جزیره هنگام

برگزاری اولین تور گردشگری دریایی بندرعباس به جزیره هنگام
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: تور گردشگری دریایی بندرعباس به جزیره هنگام به‌منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری این جزیره برگزار شد.

به‌گزارش نجوا خبر، به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱ با اعلام خبر برگزاری اولین تور دریایی بندرعباس به هنگام گفت: این تور با هماهنگی و همکاری منطقه آزاد قشم و سازمان بنادر و دریانوردی، توسط دفاتر خدمات مسافرتی ضرغام سیر، آناهیتا سیر و ناخدا تور روز جمعه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۱ از بندرعباس برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی هرمزگان با اشاره به اینکه این تور گردشگری در راستای توسعه گردشگری دریایی و ساحلی برگزار شده است، افزود: در این تور گردشگری، برنامه‌های فرهنگی و موسیقی برای مسافران و گردشگران اجرا شد و ظرفیت‌های ساحلی و دریایی توسط ایمان رحیمی راهنمای گردشگری به گردشگران توضیح داده شد.

محسنی تصریح کرد: برگزاری تورهای دریایی علاوه بر آشنایی گردشگران با ظرفیت‌های ساحلی و دریایی استان، جذب گردشگری و توسعه گردشگری استان را به دنبال دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این تور می‌توانند به دفاتر خدمات مسافرتی استان مراجعه کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16542

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب