حواشی از بازی پرسپولیس و سپاهان؛ از مصدومیت مدافع ملی‌پوش پرسپولیس تا درگیری هواداران

حواشی از بازی پرسپولیس و سپاهان؛ از مصدومیت مدافع ملی‌پوش پرسپولیس تا درگیری هواداران
شدت مصدومیت مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به حدی بود که او را به بیمارستان منتقل کردند.

به گزارش نجواخبر، پرسپولیس از ساعت 16:45 امروز (شنبه) در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه آزادی پذیرای سپاهان اصفهان است.

رامین رضاییان پیش از شروع مسابقه برای گرم کردن وارد زمین شد که هواداران پرسپولیس استقبال سردی از او داشتند. آنها به سمت مدافع ملی‌پوش سپاهان بطری پرتاب کردند و شعارهایی علیه او سر دادند.

یحیی گل‌محمدی پیش از شروع مسابقه به سمت نیمکت سپاهان و ژوزه مورایس رفت و خوش‌وبش گرمی با او داشت. فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو، دو بازیکن پیشین پرسپولیس پیش از آغاز بازی با گل‌محمدی و سایر نیمکت‌نشینان پرسپولیس خوش‌وبش کردند.

مرتضی پورعلی‌گنجی که در دقیقه 30 دچار مصدومیت شد، نتوانست به بازی ادامه بدهد و جای خود را به علی نعمتی داد. مدافع مصدوم سرخپوشان در ادامه به بیمارستان منتقل شد.

گئورگی گولسیانی که گفته شده بود به دلیل سرماخوردگی در این مسابقه به میدان نمی‌رود، همراه با سایر بازیکنان پرسپولیس وارد ورزشگاه شد.

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس قبل از حضور در رختکن، از اینکه مسئولان جایگاه‌های کمی به هواداران پرسپولیس اختصاص داده‌اند، گلایه و اعتراض کرد.

هواداران پرسپولیس پس از حضور در ورزشگاه آزادی، علیه محمد دانشگر و سیاوش یزدانی مدافعان سپاهان شعار دادند.

تماشاگران تیم سپاهان که برای تشویق این تیم به تهران سفر کرده‌اند، در ضلع شمالی ورزشگاه آزادی مستقر هستند.

پس از حضور هواداران سپاهان در ورزشگاه، درگیری لفظی شدیدی بین طرفداران دو تیم ایجاد شد.

هواداران پرسپولیس که به ظرفیت کم ورزشگاه و نبود بلیت اعتراض داشتند، پس از گذشت دقایقی از بازی، سکوهای طبقه اول را پُر کردند و حدود 10 هزار پرسپولیسی در ورزشگاه حضور دارند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16554

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب