رئیس شورای شهر تهران: ساختمان‌های ناایمن پلمب می‌شوند

رئیس شورای شهر تهران: ساختمان‌های ناایمن پلمب می‌شوند
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساختمان های ناایمن شهر تهران که تا پایان سال اقدامی برای ایمن سازی انجام نداده‌اند، پلمب می‌شوند.

به گزارش نجوا خبر، مهدی چمران روز یکشنبه پیش از یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران درباره انتشار لیست ساختمان های ناایمن گفت: اعلام اسامی ساختمان‌ها با شورا نیست.

وی با بیان اینکه شورا و دادستانی کار خود را در خصوص ساختمان‌های ناایمن انجام می‌دهند و اخطارهای لازم داده می‌شود، تاکید کرد: ساختمان‌هایی که تا پایان سال اقدامات لازم ایمن سازی را انجام ندادند، پلمب شوند.

رئیس شورای شهر تهران همچنین درباره سؤالات خبرنگاران با موضوع افزایش نرخ کرایه‌ها توضیح داد و افزود: لایحه نرخ اتوبوس و مترو برای سال آینده، آماده شده و امروز نهایی می‌شود.

چمران گفت: به دلیل اینکه تعداد زیادی از دستگاه‌ها شخصی است نرخ اتوبوس باید به گونه‌ای طراحی شود که برای رانندگان به صرفه باشد و مردم نیز بتوانند هزینه را بپردازند.

وی ادامه داد: نرخ تاکسی‌های خطی نیز بر اساس پیمایش و حتی شیب خیابان تعیین خواهد شد اما مطمئن باشید که نرخ بالایی نخواهیم داشت و نرخ بهینه‌ای اعمال می‌شود تا برای مردم سنگین نباشد و رانندگان نیز بتوانند هزینه‌ها را انجام دهند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16573

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب