نماینده مهاباد در گفتگو با نجوا خبر:

وعده‌های ناکامِ کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری / «معیشت مردم» راه چاره می‌خواهد

وعده‌های ناکامِ کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری / «معیشت مردم» راه چاره می‌خواهد
جلال محمودزاده گفت: رئیس جمهور قول داده بود دلار را به ۱۵ هزار تومان می‌رساند، اما اکنون کار بجایی رسیده که می‌گوییم دلار ۱۵۰۰۰تومان پیشکش، با دلار چهل و پنجاه هزار تومانی چه کار کنیم؟

نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای اولین بار در یک دولت جمع شده‌اند به خبرنگار نجوا خبر گفت: تجربه نشان داد که این نامزدها گزینه خوبی برای مدیریت کشور نیستند.

جلال محمودزاده با اشاره به اینکه ابراهیم رئیسی، محسن رضایی، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی و عبدالناصر همتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بودند که برای مدیریت بحران اقتصادی و سیاسی کشور برنامه داشتند گفت: به غیر از عبدالناصر همتی، هر سه گزینه دیگر در کابینه هستند ولی اوضاع اقتصادی بدین اندازه خراب است.

وی با یادآوری مناظره‌های تلویزیونی و مصاحبه‌های نامزدهای ریاست جمهوری گفت: ابراهیم رئیسی، محسن رضایی و قاضی زاده هاشمی هر کدام مدعی بودند به تنهایی دولت را اداره می‌کنند و کشور را از بحران عبور می‌دهند، اکنون هر سه نفر داخل یک دولت هستند و مسئولیت دارند، اما مجموعه کسانی که آماده مدیریت کشور بودند، اقتصاد کشور را به اینجا رسانده‌اند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت گفت: رئیسی به صورت طنز از جمله حسن روحانی رئیس دولت یازدهم که هشدار داده بود در صورت پیروزی رئیسی در انتخابات ۹۶، دلار به ۵ هزار تومان می‌رسد انتقاد کرده بود، اما دیدیم که در نتیجه مدیریت رئیسی بر دولت سیزدهم، دلار ۶۰ هزار تومانی را هم دیدیم.

وی افزود: رئیسی قول داده بود دلار را به ۱۵ هزار تومان می‌رساند، اما اکنون کار بجایی رسیده که می‌گوییم دلار ۱۵۰۰۰تومان پیشکش، با دلار چهل و پنجاه هزار تومانی چه کار کنیم؟

محمودزاده در ادامه گفت: رضایی قول داده بود پول ایران را به مهم‌ترین پول جهان تبدیل می‌کند، در حالی که اکنون ریال ایران ضعیف‌ترین پول جهان است و مردم ایران برای آنکه ارزش پولشان را حفظ کنند، به محض آنکه پولی به دستشان برسد، به سرعت آن را به دلار یا طلا تبدیل می‌کنند تا ارزش دارایی‌هایشان بیش از این سقوط نکند.

وی با تاکید بر اینکه مجموع دولت سیزدهم، اجماعی از مدعیان اداره کشور است گفت: دلار فلان قیمت، پراید ۳۲۰ میلیون تومانی، مسکن میانگین متری ۴۰ میلیون تومان و بی‌ثباتی بازار، نشان می‌دهد که از مدعیان کاری برنیامده. تیم اقتصادی دولت نمره قبولی نمی‌آورد. باید برای مشکلات چاره‌ای بیابند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16589

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب