همه چیز در مورد طرح ملی کالابرگ الکترونیکی

همه چیز در مورد طرح ملی کالابرگ الکترونیکی
کالابرگ الکترونیک بر اساس میزان یارانه استفاده نشده هر یک از مشمولین یارانه قابل استفاده خواهد بود.

به گزارش نجواخبر، پس از اجرای طرح کالابرگ الکترونیک به‌ صورت آزمایشی در چهار استان هرمزگان، قزوین، مرکزی و گیلان، هم‌اکنون اجرای این طرح به صورت ملّی و در سراسر کشور آغاز شد.

در این طرح اعتبار کلیه خانوارهای یارانه‌بگیر شارژ شده و آنان می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، از این اعتبار جهت خرید ۱۰ قلم کالای اساسی مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک استفاده کنند.

کالابرگ الکترونیک بر اساس میزان یارانه استفاده نشده هر یک از مشمولین یارانه قابل استفاده خواهد بود. برای بهره مندی از مزایای کالابرگ الکترونیکی به موارد زیر توجه بفرمایید:

۱. میزان و مانده اعتبار یارانه شما برای استفاده از کالابرگ الکترونیک با گرفتن کد دستوری زیر نمایش داده می‌شود:

از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۲۸*۷۸۸*

۲. برای استفاده از برنامه کاربردی "شما" جهت استفاده از کالابرگ الکترونیکی به مطالب زیر توجه کنید:

۱- ابتدا برنامه ‌ «شما» (شبکه ملی اعتبار) را از بازار بارگیری و نصب کنید(ازطریق لینک زیر) :

http://cafebazaar.ir/app/?id=ir.sfara.fara&ref=share

۲- پس از نصب اطلاعات پروفایل را تکمیل کنید.

۳- حالا شما به میزان اعتبار حساب خود، به اقلام مشمول کالابرگ دسترسی دارید.

۴- روی همین برنامه، نزدیکترین فروشگاه‌های اطراف شما که اجناس کالا برگ الکترونیکی را عرضه می‌کنند و مسیر دسترسی از روی نقشه ارائه شده است.

۵- با کالا برگ الکترونیکی می‌توانید، ده قلم کالای پرکاربرد در منزل را برمبنای قیمت‌های شهریور ۱۴۰۰ تهیه کنید.

۶- شما هر زمان که خرید کنید، با توجه به میزان خرید از یارانه ماه بعد شما کسر می‌شود.

۷- استفاده از کالابرگ الکترونیکی و یارانه نقدی اختیاری است.

۸- برای خرید، صرفا استفاده از یکی از کارت‌های بانکی سرپرست خانواده کافی است و نیاز به چیز دیگری نیست.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16607

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.