مهدی قائدی: فاصله‌ی استقلال تا قهرمانی فقط سه امتیاز/ مربی خوبی داریم

مهدی قائدی: فاصله‌ی استقلال تا قهرمانی فقط سه امتیاز/ مربی خوبی داریم
بازیکن تیم استقلال گفت: برای قهرمانی باید در همه بازی‌ها بجنگیم.


به گزارش نجواخبر، مهدی قائدی مهاجم استقلال پس از برتری آبی پوشان مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خیلی مهمی بود و می‌دانستیم می‌توانیم این بازی ۶ امتیازی را ببریم‌‌ زیرا باید به سپاهان نزدیک‌تر می‌شدیم.

وی ادامه داد: حیف که بازی‌ها بار دیگر تعطیل شد زیرا استقلال روی دور افتاده است و این مسئله ما را نگران کرده زیرا در حال حاضر شرایط خوبی داریم و باید در تعطیلات مراقب باشیم بدنهایمان افت نکند.

قائدی درخصوص آیا ممکن است بلایی که این تیم پس از جام جهانی آمد رقم بخورد تصریح کرد: آن اتفاق که دیگر هیچ وقت تکرار نمی‌شود.می دانیم که باید کار بزرگی انجام بدهیم و قطعا در هر ۲ جام برای قهرمانی می‌جنگیم.

مهاجم استقلال درباره اینکه آیا استقلال می‌تواند به صدر جدول برسد،بیان داشت : فاصله‌مان سه امتیاز است. بازی به بازی پیش می‌رویم. ان‌شاالله هر تیمی لایق قهرمانی باشد به آن دست پیدا کند.

قائدی در خصوص کار کردن با ساپینتو افزود: مربی خیلی خوبی داریم که عاشق کارش است. در تیم بزرگ باید تلاش کنید تا بتوانید بهترین عملکرد را در بهترین تیم داشته باشید.

وی در مورد صحبت‌های ساپینتو پیرامون مشکلات مالی، خاطرنشان کرد: این در حیطه کاری من نیست و نمی‌توانم پاسخی قطعی بدهم.امیدوارم که هرمشکلی هم که باشد برطرف شود تا بازیکنان با تمرکز بالا در تمرینات و مسابقه ظاهر شوند

وینگر استقلال در خصوص اینکه 7 مسابقه تا پایان فصل باقی مانده و اینکه چقدر ابی پوشان شانس قهرمانی دارند گفت: همه بازیها سخت است و به نوعی برای ما فینال گونه است و باید در همه مسابقات به دنبال برد باشیم تا بتوانیم از غفلت سایر مدعیان به صدر جدول برسیم . استقلال پتانسیل تکرار عنوان قهرمانی را دارد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16627

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب