اتفاق عجیبی که بعد از ۵ سال برای پرسپولیس افتاد

اتفاق عجیبی که بعد از ۵ سال برای پرسپولیس افتاد
کمتر پیش آمده که در بازی‌های پرسپولیس، این تیم مالکیت کمتری نسبت به حریفش داشته باشد.

به گزارش نجواخبر، بعد از آمدن برانکو به پرسپولیس، سبک بازی این تیم عوض شد. برانکو فوتبال مالکانه را می‌پسندید و آن را به خوبی در تیمش جا انداخت. پرسپولیس با این روش چندین سال در فوتبال ایران آقایی کرد و جام‌ها را یکی پس از دیگری درو می‌کرد. آمدن یحیی هم باعث نشد سبک بازی پرسپولیس عوض شود. گل محمدی علاقه زیادی به بازی مالکانه با تصاحب توپ بالا دارد و در چند فصل اخیر شاهد بودیم که تیم او در اکثر بازی‌ها مالکیت بیشتری نسبت به حریفانش داشته است.

همه اهالی فوتبال پرسپولیس را با همین سبک در سال‌های اخیر شناختند ولی در بازی این هفته مقابل سپاهان اتفاق عجیبی افتاد که کمتر شاهدش بودیم. تیم گل محمدی در بازی فینال گونه مقابل جدی‌ترین رقیب خود مغلوب شد و نکته عجیب ماجرا اینجاست که پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان تنها ۳۷ درصد مالکیت داشته است.

آخرین بار در سال ۲۰۱۸ در بازی رفت مقابل السد در قطر این اتفاق برای پرسپولیس افتاد و درصد مالکیت این تیم تفاوت چشمگیری با رقیبش داشت. تیم برانکو در آن روز در غیاب چند مهره کلیدی خود به مصاف تیم پرستاره السد رفت و تنها ۳۳ درصد مالکیت توانست تیم قطری را با تک گل علی علیپور شکست دهد.

حالا و بعد از گذشت تقریبا ۵ سال دوباره درصد مالکیت پرسپولیس اختلاف زیادی با حریفش داشت، ولی با این تفاوت که تیم گل محمدی مقابل سپاهان مغلوب شد ولی تیم برانکو در سال ۲۰۱۸ السد را در خاک خودش شکست داد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16639

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب