قالیباف:

دستور رهبر انقلاب براى بازنگرى در «قانون و شیوه سربازی»

دستور رهبر انقلاب براى بازنگرى در «قانون و شیوه سربازی»
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با دستور مقام معظم رهبری طرح جدید بهینه کردن سربازی را با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در مجلس بررسی می کنیم تا بتوانیم در شیوه سربازی نیز تجدید نظر کنیم.

به گزارش نجواخبر، قالیباف گفت: مجلس می‌تواند درباره افزایش حقوق سربازان تصمیم‌گیری کند. گزارشی که از نیروهای مسلح داشتیم این بود که خیلی از سربازان به دلیل مشکلات معیشتی به خدمت سربازی نمی‌آمدند اما با افزایش حقوقی که برای سربازان انجام شده سربازان برای حضور در خدمت سربازی تمایل پیدا کردند.


وی ادامه داد: باید در حوزه سربازی بازنگری شود و این موضوع در دستور کار مجلس قرار دارد. امسال یک رقم قابل توجهی در تبصره ۱۸ برای این مسئله قرار دادیم که کسانی که خدمت سربازی شان تمام می‌شود با توجه به حرفه‌ای که دارند مشغول به کار شوند.


رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما با توجه به صحبت‌هایی که با نیروهای مسلح در محضر مقام معظم رهبری داشتیم به این جمع‌بندی رسیدیم که برای بهینه سازی خدمت وظیفه سربازی نیاز به بازنگری مجدد در این حوزه است. انشالله با دستوری که مقام معظم رهبری دادند با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح انشالله بتوانیم در شیوه سربازی تجدید نظر داشته باشیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16645

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب