کشف بیش از 40 هزار بسته وسایل غیرمجاز آتش بازی در کیش / برخورد پلیس با رفتار‌های ناهنجار آخرین چهارشنبه سال

کشف بیش از 40 هزار بسته وسایل غیرمجاز آتش بازی در کیش / برخورد پلیس با رفتار‌های ناهنجار آخرین چهارشنبه سال
جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش با اشاره به برخورد با افراد خطرآفرین در آخرین چهارشنبه سال، از کشف بیش از 40 هزار بسته وسایل غیرمجاز آتش بازی در کیش خبر داد.

به گزارش نجواخبر، سرهنگ "فرج نظری" با اشاره به برخورد با افراد خطرآفرین در آخرین چهارشنبه سال گفت: پلیس از خوشحالی مردم خوشحال است و حامی رفتار‌ها و اقداماتی خواهد بود که ناهنجار نبوده و حقوق شهروندی را نقض نکند.

نظری با اشاره به برخورد با افراد خطرآفرین در آخرین چهارشنبه سال، اظهار داشت: بیش از 45 هزار بسته وسایل غیرمجاز آتش بازی کشف و 4 نفر فروشنده این وسایل غیر مجاز دستگیر شدند.

وی افزود: پلیس با هرگونه تجمع و راهبندان در پارک‌ها، خیابان‌ها و دیگر مناطق جزیره کیش برخورد خواهد کرد و البته برگزاری این مراسم با رعایت نکات ایمنی در کنار خانواده مشکلی ندارد.

سرهنگ نظری اظهار داشت: متأسفانه عده‌ای دانسته یا نادانسته اقداماتی را در سال‌های اخیر انجام دادند که مراسم چهارشنبه آخر سال را با اقدامات خطرآفرین همراه کرده و متأسفانه افرادی نیز دچار آسیب‌های جدی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش تاکید کرد براساس هماهنگی با مقام قضائی، خودرو‌ها و افرادی که در این ایام مرتکب تخلف شوند تا پایان تعطیلات نوروزی خودروهایشان توقیف خواهد شد و افراد متخلف نیز بازداشت می‌شوند.

سرهنگ نظری بیان داشت: پلیس برابر قانون با افرادی که اقدام به ایجاد سر و صدا و مزاحمت خیابانی می‌کنند برخورد خواهد کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16664

کلیدواژه‌ها

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.