رئیس اتحادیه هتلداران کیش در گفتگو با نجوا خبر:

توضیح در مورد هتل‌های کیش در نوروز 1402/ تنها به خرید بلیت اکتفا نکنید

توضیح در مورد هتل‌های کیش در نوروز 1402/ تنها به خرید بلیت اکتفا نکنید
رئیس اتحادیه هتلداران کیش گفت: گردشگران از تهیه بلیت بدون هتل یا جای اقامت بپرهیزند.

صفا، رئیس اتحادیه هتلداران کیش در گفت‌وگو با نجواخبر اظهار داشت: شائبه‌ای در اذهان عمومی و رسانه‌ها در نوروز ۱۴۰۱ پخش شد که ما دچار کمبود آب و برق بودیم؛ بنده روز اول فروردین در مصاحبه تلویزیونی خود این مسئله را مطرح کردم که ایرلاین‌ها بلیت خود را برای گران شدن نگه داشته‌اند و همان شب توسط دستور مدیرعامل وقت سازمان، فروش بلیط آزاد شد.

وی ادامه داد: امسال نیز هشدار می‌دهم که بلیط به نرخ ۴-۵ میلیون تومان توسط شرکت‌هایی به فروش می‌رسد اما بدون اتاق و هتل؛ اینکه عده‌ای به امید خانه های شبانه یا جای ارزان تنها بلیط سفر تهیه می‌کنند، درست نیست و باید توجه داشته باشند که تحت هیچ شرایطی هتل‌ها خالی نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه ما در حال حاضر ۱۵۰۰ مجوز برای ورود خودرو داریم؛ تاکید کرد: اطمینان می‌دهم که قطعی آب و برق در نوروز امسال نخواهیم داشت.

رئیس اتحادیه هتلداران کیش در پیش بینی خود از روند ورود گردشگران به کیش در نوروز 1402 گفت: سال گذشته رضایت هتلها ۹۶.۷ درصد بود و امیدواریم امسال کمتر از این رقم نباشد که قطعاً باتوجه به آمادگی هتل‌ها کمتر نخواهد بود.

صفا در خصوص نارضایتی احتمالی گردشگران گفت: اگر مشتریان مستقیم از سایت هتل اتاق بگیرند، هر کدام از گردشگرانی که به دلیل منطقی از وضعیت هتل یا خدمات رسانی‌ها ناراضی باشند، هزینه های پرداختی به آنها عودت خواهد شد؛ اما اگر آژانسی هتل ۵ ستاره را به اسم سه ستاره به آنها داده باشد هیچ مسئولیتی بر عهده هتل‌ها نخواهد بود.

رئیس اتحادیه هتلداران کیش ادامه داد: صفر تا صد خدمات با هتل است و معاونت گردشگری، جامعه هتلداران و مرکز بهداشت سلامت به صورت روزانه بر روند خدمات دهی هتل‌ها به گردشگران نظارت دارند.

وی در پایان افزود: سامانه ۱۲۴ در معاونت گردشگری به صورت ۲۴ ساعته آماده رسیدگی به شکایات احتمالی گردشگران هاست.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16684

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب