قیمت طلا و سکه در بازارِ امروز 22 مهر 1402

قیمت طلا و سکه در بازارِ امروز 22 مهر 1402
قیمت طلا و سکه امروز افزایشی است اما حباب برخی قطعات سکه روند کاهشی دارد. دلار امروز نوسان کاهشی در کانال 51 هزار تومان دارد و طلای جهانی افزایشی است.

به گزارش نجواخبر، امروز، شنبه 22 مهر تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلا و سکه افزایشی است امروز هم قیمت طلا در کانال دو میلیون و 400 هزار تومانی، اندکی روند صعودی دارد و قیمت سکه امامی و بهار آزادی نیز افزایش یافته، هر چند حباب برخی قطعات سکه نزولی است. قیمت دلار در همان کانال 51 هزار تومانی روند نوسانی دارد و در مجموع کاهشی است اما روند قیمتی انس طلا با وجود تعطیلی بازارهای جهانی در برخی منابع افزایشی ثبت شده است؛ به گونه‌ای که با 3.29 درصد افزایش با قیمت 1,932.28 دلار معامله می‌شود.
قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است و دو میلیون و 403 هزار و 100 تومان معامله می‌شود که حدود شش هزار تومان بیشتر از آخرین نرخ روز کاری گذشته است.

آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر افزایشی و 29 میلیون و 481 هزار تومان است؛ حدود 680 هزار تومان بیشتر از روز کاری گذشته. همچنین نرخ نقدی سکه بهار آزادی نیز حدود 186 هزار تومان افزایش را تجربه کرده و به حدود 25 میلیون و 987 هزار تومان رسیده است.

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود 28 هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته، به شش میلیون و 52 هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی نیز امروز 50 هزار تومان افزایش را تجربه کرده و به حدود سه میلیون و 87 هزار تومان رسیده است.
مطالعه بیشتر: قیمت طلا و سکه 22 مهر 1402 / پرش انس طلا به کانال ۱۹۰۰ دلاری!
قیمت و حباب انواع سکه

همچنین در اولین روز هفته، نیم سکه با قیمت 15 میلیون و 790 هزار تومان معامله می‌شود که تا لحظه تنظیم این خبر، 100 هزار تومان افزایش قیمت داشته است. اما حباب نیم‌سکه با 180 هزار تومان کاهش، روی چهار میلیون و 129 هزار تومان ایستاده است.

همچنین امروز ربع سکه، با نرخ 10 میلیون و 793 هزار تومان داد و ستد می‌شود که که تا لحظه تنظیم این خبر 100 هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است. اما حباب آن 134 هزار تومان کاهش یافته و روی رقم چهار میلیون و 866 هزار تومان قرار گرفته است.

سکه گرمی نیز با حدود 200 هزار تومان افزایش با قیمت شش میلیون و 300 هزار تومان معامله می‌شود. حباب این سکه نیز حدود 123 هزار تومان افزایش قیمت داشته و به سه میلیون و 420 هزار تومان رسیده است.

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و سکه امروز افزایشی است اما از اوج قیمت‌ها در هفته گذشته همچنان فاصله دارد. امروز انس افزایش بیش از 3 درصدی داشته و در کانال 1900 دلار است. دلار اما با فروکش کردن جو روانی و تخلیه هیجانات ناشی از رخدادهای منطقه در دو روز میانی هفته گذشته، کاهشی شده است. با وجود این، دلار، طلا و سکه، هفته گذشته را با بازدهی مثبت به پایان رساندند.

در این شرایط، تحلیلگران فنی سقف قیمت سکه امامی را محدوده ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی می‌دانند. آنها کف ۲۷ میلیون و ۷۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی را برای سکه امامی منطقه تعادلی می‌دانند.

همچنین در تحلیل طلای جهانی کارشناسان اقتصادی معتقدند منطقه ۱۸۱۴ دلاری منطقه حمایتی انس جهانی است و شکست این محدوده می‌تواند افت بیشتری به همراه داشته باشد. آنها ساختار فعلی انس را صعودی پیش‌بینی می‌کنند و معتقد بودند ورود به منطقه ۱۹۰۰ دلاری را می‌توان برای طلای جهانی انتظار داشت. امروز این اتفاق رخ داده است

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/171631

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.