رویاپردازی برای قهرمانی اروپا؛

آمریکا 1-3 آلمان: ناگلزمان برای یورو استارت زد!

آمریکا 1-3 آلمان: ناگلزمان برای یورو استارت زد!
تیم ملی فوتبال آلمان در اولین تجربه حضور یولیان ناگلزمان روی نیمکت، در دیداری دوستانه با نتیجه 3-1 آمریکا را شکست داد.

به گزارش نجواخبر، تیم‌های ملی فوتبال آمریکا و آلمان از ساعت 22:30 امشب در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند.


در دقیقه 25 این بازی کریستین پولیشیچ در محوطه جریمه آلمان به زمین افتاد که بازیکنان آمریکا اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور برخوردی بین او و دروازه‌بان حریف تشخیص نداد و دستور به ادامه بازی داد.


مهاجم آمریکا تسلیم نشد و در دقیقه 27 موفق شد مارک آندره تراشتگن را تسلیم خود کند. او از سمت چپ خط دفاعی آلمان نفوذ کرد و به محوطه جریمه نزدیک شد که با ضربه قوس دار پای راست تراشتگن را مغلوب خود کرد تا تیمش را پیش بیندازد.


آلمان در ادامه بازی منظمی که ارائه می‌کرد بالاخره در این بازی به گل رسید. دقیقه 39 لروی سانه در فرار به سمت محوطه جریمه توپ را به ایلکای گوندوگان پاس داد و در آستانه دروازه آن را پس گرفت که وقتی با خروج دروازه‌بان حریف مواجه شد، آن را دوباره به گوندوگان پاس داد تا او دروازه را باز کند.

متس هوملس فرار سرجینیو دست به سمت محوطه جریمه آلمان را با تکل بلندی متوقف کرد که احتمال مصدومیت سنگین بازیکن حریف وجود داشت. داور دقیقه 43 مدافع آلمان را به همین دلیل با کارت زرد جریمه کرد.

پس از پایان نیمه اول با تساوی 1-1، آلمان نیمه دوم را خوب آغاز کرد و با نتیجه دلخواه هم به پایان رساند.


تیم تحت هدایت یولیان ناگلزمان در بازی نیمه دوم برنامه‌های حریف را پیش بینی کرده بود و راه گلزنی را زودتر از نیمه اول پیدا کرد. دقیقه 58 نیکلاس فولکروگ روی پاس روبین گوسنس در محوطه جریمه به سمت دروازه چرخید و برخلاف شیرجه مک ترنر توپ را وارد دروازه کرد.

آمریکا برای جبران نتیجه بازی تمرکز بیشتری را خرج می‌کرد که سومین گل آلمان در همین زمان خیلی زود از راه رسید. جمال موسیالا به سمت دروازه حرکت می‌کرد و پا به توپ بود که مدافع آمریکا توپ را دفع کرد.

این توپ موقعیت خطرناکی را برای گلزنی فولکروگ ایجاد کرده بود که او ترجیح داد هنگام خروج دروازه‌بان از چارچوب دروازه‌، توپ را به موسیالا پاس بدهد و او هم دروازه خالی را به راحتی باز کرد.

مانشافت برخلاف عملکرد نیمه اول، نیمه دوم بسیار منسجم‌تر بازی کرد و ناگلزمان نشان داد که برای بهبود اوضاع قهرمان سابق جهان به فرصت بیشتری نیاز دارد.

با وجود تهدیدهایی که آمریکا برای گلزنی ایجاد می‌کرد، هیچ کدام از این توپ‌ها وارد دروازه نشد تا در نهایت آلمان با نتیجه 3-1 برنده شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/171643

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.