بوسنی 0-5 پرتغال: بدون ترمز با رهبری CR7

بوسنی 0-5 پرتغال: بدون ترمز با رهبری CR7
تیم ملی فوتبال پرتغال با نتیجه پرگل 5-0 از سد بوسنی هرزگوین گذشت.

به گزارش نجواخبر، تیم ملی فوتبال پرتغال در گروه J دور مقدماتی یورو 2024 امشب در ورزشگاه خانگی بوسنی هرزگوین به میدان رفت و به برتری پرگل دست پیدا کرد.

این دیدار خیلی زود با گل کریستیانو رونالدو به سود پرتغال آغاز شد. کاپیتان در دقیقه 5 ضربه پنالتی را وارد دروازه حریف کرد و تیمش را پیش انداخت.

این تنها گل آن در این بازی نبود. او 15 دقیقه بعد یک گل دیدنی به ثمر رساند. روی پاس به جلوی ژوائو فلیکس، رونالدو با ضربه چیپ توپ را از بالای سر دروازه‌بان بوسنی عبور داد و به گل تبدیل کرد.

پرتغال بازی را با قدرت ادامه داد و عجله داشت تا خیلی زود تکلیف بازی را مشخص کند. بر همین اساس برونو فرناندز موفق شد دقیقه 25 سومین گل را به ثمر برساند.

هافبک منچستریونایتد ارسال بلند گونسالو ایناسیو را با کنترل سینه در اختیار گرفت و به سمت محوطه حرکت کرد که با ضربه مهار نشدنی ابراهیم سهیچ را مغلوب خود کرد.

پرتغال در نیمه اول بیخیال گلزنی نمی‌شد و برای افزایش تفاضل گل تلاش بیش از اندازه‌ای داشت. به همین ترتیب چهارمین گل در دقیقه 32 به ثمر رسید.

کریستیانو رونالدو روی پاس برونو فرناندز که از جناح راست ارسال شد نتوانست اثر موفقی برای گلزنی داشته باشد. توپ به ژوائو کانسلو رسید و او با ضربه به گوشه سمت راست دروازه گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

بوسنی در نیمه اول فرصتی نیافت تا چهار گل به ثمر رسیده را هضم کند که در همین حال دقیقه 41 گل پنجم از راه رسید.

اوتاویو که به محوطه جریمه نفوذ کرده بود پاس رو به جلوی کانسلو را دریافت کرد و به ژوائو فلیکس پاس داد که او به جای واگذار کردن آن به رونالدو با ضربه بیرون پای راست به گل تبدیل کرد.

پرتغال که نیمه اول را با برتری پشت سر گذاشته بود در تمام نیمه دوم تلاش کرد جریان بازی را کنترل کند.

نیمه دوم بازی روی یک جریان متعادل از سوی پرتغال دنبال شد و بوسنی توانایی جبران حتی یک گل را هم نداشت تا در نهایت تیم میهمان در این بازی با نتیجه 5-0 برنده شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/171713

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.