رویکرد ناعادلانه AFC در قبال فوتسال ایران

رویکرد ناعادلانه AFC در قبال فوتسال ایران
به شکل عجیبی که در تصمیم‌گیری‌های پشت پرده فوتسال آسیا وجود دارد، نام کاپیتان تیم ملی در جمع سه کاندیدای بازیکن برتر آسیا دیده نمی‌شود.

به گزارش نجواخبر، عناوین فردی تنها جواهرات بدون هدف نیستند بلکه این جوایز ایجاد شده‌اند تا جذابیت و تب‌وتاب ورزش را بالاتر ببرند و کیفیت آن را بهبود ببخشند. با این حال گاهی مسائل به شکل کاملاً متفاوتی پیش رفته است.

سرانجام پس از وقفه‌ای چهار ساله مراسم جوایز سالانه AFC و انتخاب بهترین‌های سال به قاره بازگشت. مراسمی که قرار است 31 اکتبر (9 آبان) در دوحه برگزار شود. در بخش فوتسال که ایرانی‌ها همیشه آبروداری کرده‌اند، نام‌های مسلم اولادقباد و سعید احمدعباسی دو ملی‌پوش ارزنده و لژیونر فوتسال ایران در این سیاهه آمده است اما نامی از حسین طیبی نیامده و AFC اهمیتی نداده که حسین در قلب تیم پالمای اسپانیا جای گرفته و جام باشگاه‌های اروپا را فتح کرده. حسین طیبی فصل خیره‌کننده‌ای داشته و AFC پس از غیبت سون کاپیتان تاتنهام در بخش فوتبالی‌ها، در بخش فوتسالی‌ها کج‌سلیقگی کرده است.

طیبی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا هم قرار گرفت و تبدیل به نخستین بازیکن تاریخ فوتسال ایران شد که این مهم را در کنار عنوان قهرمانی تجربه می‌کند، ولی به شکل عجیبی که در تصمیم‌گیری‌های پشت پرده فوتسال آسیا وجود دارد، نام کاپیتان تیم ملی در جمع سه کاندیدای بازیکن برتر آسیا دیده نمی‌شود. جالب اینکه نام حسین طیبی هم‌اکنون با پنج گل در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ اسپانیا نقش بسته است.

به هر حال حضور مسلم اولادقباد و سعید احمدعباسی، دو ستاره فوتسال ایران در بین کاندیدای مرد سال فوتسال آسیا دلگرم‌کننده بوده است و در نهایت باید دید از میان آنها و بازیکن ژاپنی، چه کسی این عنوان بزرگ را تصاحب خواهد کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/171731

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب