پرو 0-2 آرژانتین: مسی شاهکار است!

پرو 0-2 آرژانتین: مسی شاهکار است!
تیم ملی آرژانتین صبح امروز موفق شد پرو را با دو گلی که لیونل مسی به ثمر رساند از سر راه بردارد.

به گزارش نجواخبر، تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 به مصاف تیم ملی پرو رفت و با دو گل از لیونل مسی موفق شد برابر این تیم به پیروزی برسد.

مسی که به دلیل مصدومیت در دیدارهای چند هفته اخیر اینترمیامی غایب بود و در بازی چهار روز قبل آرژانتین برابر پاراگوئه هم کار را از روی نیمکت شروع کرد و به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد، حالا بار دیگر به اوج آمادگی برگشته است و در این دیدار از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت.

شاگردان لیونل اسکالونی از همان ابتدای بازی کار را هجومی شروع کردند و در دقیقه 32 روی پاس گل نیکولاس گونزالس بود که مسی توانست گل اول تیمش را وارد دروازه پرو کند.


تنها 10 دقیقه طول کشید تا بار دیگر و این بار انزو فرناندز پاس خوبی را برای این ستاره آرژانتینی ارسال کند و او هم با استفاده ازاین فرصت توانست گل دوم تیمش و خودش را به ثمر برساند.

این بازیکن همچنین در نیمه دوم و در دقیقه 57 هم بار دیگر دروازه حریف را باز کرد اما کمک داور ویدیویی این گل را رد کرد تا شانس ثبت هت تریک را از او گرفته باشد و بازی در نهایت با همین نتیجه 0-2 به سود آرژانتین به پایان رسید.

آنها در حال حاضر با 12 امتیاز از چهار بازی در صدر جدول رده‌بندی مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 قرار دارند و اروگوئه و برزیل پس از آنها در رده‌های بعدی ایستاده‌اند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/171762

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب