قلعه‌نویی خطاب به منتقدان: اگر فرد بهتری هست تیم ملی را دودستی تقدیم می‌کنم!

قلعه‌نویی خطاب به منتقدان: اگر فرد بهتری هست تیم ملی را دودستی تقدیم می‌کنم!
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: می‌خواهیم تفکر دفاعی تیم ملی را به هجومی تغییر دهیم، این موضوع زمان‌بر است و با برگزاری ۴ اردو نمی‌توان همه چیز را تغییر داد.

به گزارش نجواخبر، امیر قلعه‌نویی درباره هشتمین پیروزی پیاپی تیم ملی و قهرمانی در تورنمنت اردن گفت: دو حادثه ناگوار بعد از بازی شنیدیم که اتفاق افتاده است. مردم غزه را بمباران کردند که اتفاق بسیار ناگواری است و توقع داریم مجامع بین‌المللی ورود کنند چون مردم بی‌گناه شهید می‌شوند. اتفاق دوم هم که مصدومیت پورعلی‌گنجی بود و ان‌شاءالله چیزی نباشد. بازی خیلی خوبی بود به ویژه در نیمه دوم. تغییراتی نسبت به بازی قبل داشتیم اما کیفیت زمین آن طور نبود که می‌خواهیم روند خوب‌مان را داشته باشیم. قطر قهرمان جام ملت‌ها است و مربی بزرگی مانند کی‌روش در این تیم است. یک موقعیت هم به قهرمان جام ملت‌ها ندادیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول هم فکر می‌کنم یک پنالتی ما را نگرفتند، مانند بازی قبل که پنالتی نبود ولی برای حریف گرفتند. از بچه‌های تیم ممنون هستم، واقعاً دویدند و جنگیدند. حرف من به عزیزانی است که انتقاد می‌کنند این است که نزدیک به 3 ماه تا جام ملت‌ها فرصت داریم و همه باید به هم کمک کنیم. فدراسیون و تاج نهایت زحمتشان را با توجه به تحریم‌هایی که هستیم انجام می‌دهند. اعزام تیم‌ها هزینه‌بر است. کادرفنی مدتی است که پول نگرفته و بازیکنان هم یک ریال پاداش نگرفته‌اند. نقد و انتقاد اگر نباشد پیشرفتی حاصل نمی‌شود ولی وقتی مغرضانه باشد به تیم ملی ضربه می‌زند.

سرمربی تیم ملی فوتبال عنوان کرد: باید در این 3 ماه مشکلات را کنار بگذارند، الان وزیر ورزش به عنوان پدر ورزش باید ورود کند. تمام توان‌مان را می‌گذاریم، اگر کسی هست همین الان تیم ملی را تحویل او می‌دهیم ولی حب و بغض‌ها را کنار بگذاریم. ما هم می‌دانیم که تیم خیلی ایراد دارد. منچسترسیتی هم که سال گذشته کلی جام گرفته است الان 2-3 باخت داشته است. ما تا الان که کار کرده‌ و پولی هم نگرفته‌ایم و اگر کسی هست تیم را تقدیمش می‌کنیم. ما به مردم بدهکار هستیم آنها ولی‌نعمت ما هستند. در شرایط سختی آمدیم و تلاش می‌کنیم و هیچ ادعایی نداریم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که در این مدت به اهداف تاکتیکی‌اش رسیده است؟ خاطرنشان کرد: یک مربی به 3،4 سال زمان دارد و اینکه بخواهیم با 5-6 ماه نتیجه بگیریم نمی‌شود. شما بازی اول و دوم قیاس کنید و ببینید که چقدر پیشرفت داشتیم. کی‌روش 10 سال در ایران بود و زحمت هم کشید و نمی‌توانیم با 4 اردو همه چیز را تغییر دهیم. خیلی بهتر شدیم و بحث‌مان این است که از یک تفکر و نگرش دفاعی به بازی هجومی روی بیاوریم. اعتقاد ما این است که هرچه بیشتر با تیم‌های بزرگتر بازی کنیم بازی ما بهتر می‌شود. خیلی دوست دارم با تیم‌هایی مثل ژاپن و استرالیا بازی کنیم اگر هم باختیم مهم نیست. در دوره قبل حضورم در تیم ملی هم بدون لژیونرها با مکزیک بازی کردیم، الان هم اگر کسی یک یا 2 میلیون دلار دارد که بدهد ما با کمال میل بازی می‌کنیم. فدراسیون تحریم است و همین تورنمنت‌ها با مشکلات و دردسرهای خاص خودش شرکت می‌کنیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/171780

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب