هشدار رژیم صهیونیستی به شهروندانش: به کشورهای هم مرز با ایران سفر نکنید

هشدار رژیم صهیونیستی به شهروندانش: به کشورهای هم مرز با ایران سفر نکنید
شورای امنیت رژیم صهیونیستی از شهروندانش خواست تا از سفرهای غیر ضروری به کشورهای عربی و کشورهای هم مرز با ایران و به‌ ویژه اردن، مصر، امارات متحده عربی و جمهوری آذربایجان اجتناب کنند.

به گزارش نجواخبر، در پی افزایش تهدیدات در میانه خشم عمومی ناشی از حمله موشکی مرگبار رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در نوار غزه، رژیم صهیونیستی به شهروندانش توصیه کرد که ترکیه را فورا ترک کنند.

شبکه خبری راشاتودی گزارش داد؛ شورای امنیت رژیم صهیونیستی هشدار سفر به ترکیه را به بالاترین سطح خود افزایش داده و گفته است: با توجه به اوضاع اخیر، درباره تحرکات افزایش یافته و مهاجمان تک‌رو به منظور هدف قرار دادن اسرائیلی‌ها در کشورهای مختلف جهان نگرانی وجود دارد.

شورای امنیت رژیم صهیونیستی همچنین سطح خطر را برای مراکش به سطح ۲ افزایش داد و مجددا از شهروندانش خواست تا از سفرهای غیر ضروری به کشورهای عربی و کشورهای هم مرز با ایران و به‌ ویژه اردن، مصر، امارات متحده عربی و جمهوری آذربایجان اجتناب کنند.

این اخطار در حالی منتشر شده که هزاران نفر در مقابل کنسولگری «اسرائیل» در استانبول و در پی وقوع حمله موشکی به بیمارستانی در نوار غزه که به شهادت ۵۰۰ فلسطینی منجر شد، گردهم آمده بودند. ویدئوهای منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که برخی از معترضان به سمت ساختمان کنسولگری مواد آتش‌زا پرتاب کردند، از دیوارها بالا رفتند و تلاش داشتند تا ساختمان را به آتش بکشند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/171782

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب