تمام بازیگرانی که امسال فوت شدند

تمام بازیگرانی که امسال فوت شدند
درحالی که ۷ ماه از سال ۱۴۰۲ گذشته است متاسفانه تعداد زیادی از بازیگران و هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون را در این مدت از دست داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار نجوا خبر، درحالی که ۷ ماه از سال ۱۴۰۲ گذشته است متأسفانه تعداد زیادی از بازیگران و هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون را در این مدت از دست داده‌ایم:

کیومرث پوراحمد نویسنده، کارگردان و بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران صبح روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ در سن ۷۳ سالگی به علت ایست قلبی (مشکوک به خودکشی) در منزل خود در بندرانزلی درگذشت.

حسام محمودی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران صبح امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سن ۳۷ سالگی به علت ایست قلبی در منزل خود درگذشت.

اسماعیل سلطانیان بازیگر و کارگردان در بامداد ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ بر اثر ایست قلبی در سن۶۹ درگذشت.

فریماه فرجامی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران روز جمعه ۴ تیر ۱۴۰۲ در سن ۷۱ سالگی به علت سکته مغزی در بیمارستانی در تهران درگذشت.

خسروامیرصادقی بازیگر و تهیه‌کننده‌ی در ۲۳ تیر ۱۴۰۲ در سن ۶۵ بر اثر بیماری ریوی درگذشت.

آرش میراحمدی بازیگر طنز سینما و تلویزیون ایران روز سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ در سن ۵۲ سالگی به علت بیماری حاد کبدی در بیمارستانی در تهران درگذشت.

فردوس کاویانی فردوس کاویانی کارگردان و بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ایران روز یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ در سن ۸۲ سالگی به علت کهولت سن در منزل خود در تهران درگذشت.

آتیلا پسیانی بازیگر مشهور و پرکار سینما، تئاتر و تلویزیون ایران و فرزند جمیله شیخی (بازیگر زن معروف ایرانی) روز جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ در سن ۶۶ سالگی پس از تحمل دوران سخت و طولانی بیماری، در فرانسه درگذشت.

داریوش مهرجویید روز شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲، خبر آمد که داریوش مهرجویی کارگردان مشهور سینمای ایران ۸۳ سالگی و همسرش وحیده محمدی‌فر ۵۴ سالگی، در ویلایشان در شهر کرج به قتل رسید.

اکبر قدمی بازیگر سینما و تلویزیون ایران که اخیرا برای ادامه درمان به خارج از کشور رفته بود، در در ۲۶ مهر ۱۴۰۲ در سن ۷۲ سالگی در آمریکا دار فانی را وداع گفت.

گزارش: پرستو بختیاری

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/171795

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب