عملکرد هیات مدیره استقلال زیر ذره بین

عملکرد هیات مدیره استقلال زیر ذره بین
محور جلسه‌ای که قرار است روز یکشنبه در استقلال برگزار شود بررسی اقدامات اعضای هیأت مدیره‌ای است که از ابتدای فصل تا‌کنون بر مسند کار بوده‌اند.

به گزارش نجواخبر، اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال تا به امروز کار بزرگ اقتصادی برای این باشگاه انجام نداده‌اند و با اینکه در ماه‌های اخیر مصاحبه‌های متعددی از زبان برخی اعضا در رسانه‌ها منتشر می‌شود و بارها عکس‌ها و اظهارات آنها در فضای رسانه‌ای دیده شده، اما در عمل اقدامی گره‌گشا در راستای بهبودی اوضاع مالی این باشگاه انجام نداده‌اند.

محور جلسه‌ای که قرار است روز یکشنبه برگزار شود نیز بررسی اقدامات اعضای هیئت مدیره‌ای است که از ابتدای فصل تا‌کنون بر مسند کار بوده‌اند. قرار است سلسله اقداماتی که شده بررسی و درباره اینکه کیفیت عملکرد اعضای هیئت مدیره چه میزان بوده، نقد و بررسی شود و اگر در نهایت درباره برخی اعضا نظر به ادامه همکاری نبود، قطع همکاری شده و افراد جدید معرفی گردند.

اینکه چه کسی از هیئت مدیره باشگاه استقلال جدا شود شاید تا حدودی به واسطه خبرهایی که در هفته‌های اخیر منتشر شده قابل پیش‌بینی باشد. درباره ادامه فعالیت یکی، دو عضو کنونی هیئت مدیره باشگاه استقلال شک و تردید‌هایی وجود دارد و به احتمال زیاد شاهد جدایی برخی اعضا از چارت مدیریتی باشگاه استقلال خواهیم بود.

البته تا قبل از هر تصمیمی باید عملکرد مورد سنجش قرار بگیرد اما با توجه به آنچه تا به امروز رقم خورده، بعید است که در جلسه یکشنبه شاهد تغییرات نباشیم و لااقل یکی، دو عضو جدید می‌روند و یکی، دو عضو جدید وارد می‌شوند.

پیرامون اینکه چه افرادی به هیئت مدیره استقلال اضافه خواهند شد، نمی‌توان با قطعیت نامی را به زبان آورد اما انتظار است تصمیم‌گیران در باشگاه استقلال افرادی را به هیئت مدیره باشگاه استقلال وارد کنند که از برش و ارتباطات کافی برخوردار باشند تا راه تأمین اعتبارات مالی کافی و همچنین عقد قراردادهای مالی مناسب فراهم شود.

در سال‌های اخیر عموماً افرادی به هیئت مدیره باشگاه استقلال وارد شده‌اند که بیشتر در پی کسب شهرت بوده‌اند. حال اینکه از حق‌الزحمه چند‌میلیونی حضور در جلسات نیز برخوردار بوده‌اند به کنار اما عموم این افراد قابلیت درآمد‌زایی نداشته‌اند و ظاهراً آمده بودند تا از نام باشگاه استقلال برای پیشبرد اهداف شخصی خود استفاده و به نوعی برای خود شهرت و مقبولیت کسب کنند.

در گذشته‌های دور باشگاه استقلال از افراد نامداری سود می‌برد که حتی برای گرفتن عکس یادگاری و انتشار آن در رسانه‌ها از خود بی‌میلی نشان می‌دادند و تا حدی نسبت به کسب شهرت از راه باشگاه استقلال بی‌تفاوت بودند که حتی در طول یک فصل به ندرت اظهار نظری از آنها در رسانه‌ها دیده می‌شد. این افراد به واقع مرد میدان عمل بودند و اقدامات مالی که در دوران حضورشان در باشگاه استقلال انجام شد، بسیار چشمگیر بود اما متأسفانه در سال‌های اخیر ماهیت حضور در هیئت مدیره باشگاه استقلال توسط برخی تغییر یافته و آنها ظاهراً تنها برای کسب شهرت قدم به این میدان می‌گذارند و بعد از چند صباحی که به اهداف خود می‌رسند، این میدان را ترک می‌کنند.

افرادی همچون ساعدی، آقا‌محمدی، قریب و چند تن از این دسته افراد که سال‌ها پیش در استقلال فعال بودند بیشتر در پی عمل به وظایف محوله بودند و حقیقتاً استقلال اکنون نیاز به این جنس از مردان دارد تا امور‌اقتصادی خود را بهتر پیش براند و اگر متولیان در رأس امور باشگاه استقلال و تصمیم‌سازان بتوانند نظیر این افراد را به هیئت مدیره باشگاه استقلال تزریق کنند، قطعاً کارهای بنیادین بیشتری در این باشگاه انجام خواهد شد و به واسطه ارتباطاتی که چنین افرادی دارند، نتایج بهتری خواهند گرفت.

در واقع باشگاه استقلال نیاز دارد اعضایی را در دل هیئت مدیره خود داشته باشد که از نفوذ کافی برخوردار بوده و راه‌های کسب درآمد را بشناسند و تنها به فکر گرفتن عکس یادگاری و حق‌الزحمه چند‌میلیونی جلسات نباشند و به واقع اقداماتی بنیادین را برای این باشگاه در دستور کار قرار دهند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/171823

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب