بازی آلمالیق - سپاهان: به دنبال اولین برد

بازی آلمالیق - سپاهان: به دنبال اولین برد
تیم فوتبال سپاهان با یک تساوی و یک دیدار معوقه به سومین هفته لیگ قهرمانان آسیا پا می گذارد.

به گزارش نجواخبر، تیم فوتبال سپاهان ایران به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال کشورمان امشب در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف آلمالیق ازبکستان خواهد رفت.

سپاهان که در اولین مسابقه خود در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان با نیروی هوایی عراق به تساوی رسید و تکلیف بازی برگزارنشده‌اش با الاتحاد عربستان هم هنوز مشخص نیست، حالا در سومین بازی خود، در خاک ازبکستان به مصاف آلمایق نه‌چندان قدرتمند خواهد رفت.

تیم فوتبال آلمالیق ازبکستان در حال حاضر با با صفر امتیاز در قعر جدول رده بندی گروه C رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. تیم میرجلال کاسیموف در دو بازی ابتدایی مسابقات این فصل لیگ قهرمانان نمایش بسیار ضعیفی از خود ارائه کرده و در نبرد با تیم های الاتحاد عربستان و نیروی هوایی دو شکست را متحمل شده است. دیدار سوم این تیم حالا با سپاهان است و قطعا تیم ازبکستانی در این مسابقه می‌خواهد که پیروز شود تا وداعی زود هنگام با لیگ قهرمانان نداشته باشد. البته که آنها می‌دانند در این بازی کار سختی پیش رو دارند.

در سوی مقابل تیم سپاهان ایران قرار دارد. سپاهان در حال حاضر با یک امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی گروه C رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. تیم ژوزه مورایس در این فصل انواع و اقسام حواشی را تجربه کرده است و در یکی از عجیب ترین مسائل شاهد عدم برگزاری بازی آنها در هفته دوم مسابقات آسیایی بودیم و جایی که همه چیز آماده برگزاری نبرد سپاهان با الاتحاد بود، به یکباره این مسابقه برگزار نشد تا در این فصل از مسابقات اتفاق عجیب دیگری برای تیم مورایس رقم بخورد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/171888

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب